آفتاب
اختتامیه جشنواره امام رضا(ع)

تقدیر جعفری از حمایت‌های دولت در برگزاری جشنواره امام رضا(ع)

تقدیر جعفری از حمایت‌های دولت در برگزاری جشنواره امام رضا(ع)

دبیر جشنواره امام رضا(ع) گفت: جشنواره امام رضا (ع) رویدادی است که در بستر آن ایران و جهان به احترام امام رئوف به پا خاستند.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدجواد جعفری در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که در مشهد مقدس برگزار شد، با تبریک میلاد علی ابن موسی‌الرضا(ع)، اظهار کرد: به مدد الطاف الهی دوازدهمین جشنواره امام رضا (ع) با یاد خدا و نام مبارک دوازدهمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت آغاز و به انجام رسید.

وی افزود: جشنواره‌ای که در این دوره به گفته صاحب نظران از رشد چشمگیری در ابعاد کمی و کیفی برخوردار بود در دهه کرامت بروز یافت و تجلی عملیاتی گسترده از فرهنگ و معنویت بود که در 31 استان و 200 نقطه از جهان به وقوع پیوست.

وی با تقدیر و تشکر ویژه از حمایت دولت تدبیر و امید، همچنین کمیسیون فرهنگی مجلس در برگزاری این جشنواره به نقش‌آفرینی‌های سایر سازمان‌ها و نهادها از جمله مطبوعات و خبرگزاری‌ها، مراجع و علمای اعلام، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد، مجمع جهانی اهل بیت و جامعة المصطفی العالمیه در برگزاری این جشنواره اشاره و از آنها تشکر کرد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) تأکید کرد: جشنواره امام رضا(ع) جشنواره‌ای به وسعت دل‌های عاشق و به پهنای ایران و جهان در ساحت مقدس حجت خدا شکل می‌گیرد. هزاران عاشق و دلداده در این مسیر قدم و قلم می‌زنند و زبان به ذکر او جاری می‌سازند تا مصداقی باشند از همنشینی با خداوند.

انتهای پیام

کد N488057

وبگردی