آفتاب

النهار: داعش دومین نظامی ربوده شده لبنانی را سر برید

النهار: داعش دومین نظامی ربوده شده لبنانی را سر برید

بیروت – ایرنا – پایگاه اطلاع رسانی روزنامه لبنانی« النهار» نوشت که گروه تروریستی تکفیری داعش دومین نظامی لبنانی ربوده شده لبنانی را سر برید.

به گزارش ایرنا، النهار به نقل از بیانیه گروه تروریستی تکفیری داعش افزود: یک نظامی لبنانی هنگامی که تلاش داشت از زندانش فرار کند، نیروهای ما او را متوقف کردند و سرنوشتش ، « بریده شدن سر» بود.

النهار اضافه کرد که برخی صفحات اجتماعی حامی این گروه تروریستی تکفیری از عملیات بریده شدن سر این نظامی لبنانی تصاویری را منتشرکرده اند.

النهار با بیان اینکه تا این لحظه تایید این خبر امکان پذیر نبوده است، نوشت که یک سرکرده داعش در گفت وگو با خبرگزاری ترکیه« آناتولی» گفته است که نظامی لبنانی ربوده شده را به دلیل تلاش برای فرار سربریدیم.

براساس این گزارش خبرگزاری ملی لبنان هم اعلام کرد که با انتشار خبر بریده شدن سر دومین نظامی ربوده شده لبنانی، خانواده « ابراهیم سمیرمعیط» یکی از این نظامیان، بار دیگر بزرگراه شمال لبنان را در منطقه القلمون مسدود کردند.

گروه تروریستی تکفیری داعش پیشتر هم « علی السید» یک نظامی ربوده شده لبنانی را سر بریده بود.

گروه های تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره حدود یک ماه قبل به شهرک عرسال در شرق لبنان و نزدیک مرزهای سوریه حمله و بمدت 5 روز آن را اشغال کردند.

این گروه های تروریستی تکفیری 28 نظامی لبنانی را ربوده و گروگان گرفته اند و تهدید کرده اند که اگر دولت لبنان به مطالبات آنها پاسخ مثبت ندهد، این نظامیان را سر می برند.

خاورم ** 1324
کد N487835

وبگردی