آفتاب
حاشیه های هشتمین سفر کاروان تدبیر و امید

تصاویر روحانی در میان چراغانی میلاد امام رضا (ع)

تصاویر روحانی در میان چراغانی میلاد امام رضا (ع)

مشهد-ایرنا- هشتمین سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در حالی به مشهد مقدس انجام شد که این شهر در آستانه میلاد با سعادت هشتمین امام شیعیان غرق در نورو شادی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به مشهد مقدس، مسیر فرودگاه به میدان 15 خرداد و پس از آن به سمت حرم مقدس رضوی مسیری بود که رییس جمهوری و هیئت همراه ، آن را در میان جمعیت استقبال کننده طی کردند.

پیش از این، ستاد استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید با نصب پوسترهای متعددی از مردم خواسته بود تا در روز شنبه 15 شهریور ساعت 15 در میدان 15 خرداد این شهر حضور یابند و در حالی که شهر و مغازه های مسیر این کاروان فعالیت عادی خود را داشتند انبوه جمعیت باعث شد تا مسیر حرکت رییس جمهوری با توقف های مکرر به محل سخنرانی برسد.

در طول مسیر صدای مداحی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) پخش می شد.

همچنین کارگران شرکتهای صنعتی، ورزشکاران و شهروندان بخشهای مختلف استان خراسان رضوی با لباس های محلی و مربوط به هر صنف و رشته ورزشی در مسیر این کاروان مستقر شده بودند.

تعداد زیادی از جوانانی که در مسیر کاروان ایستاده بودند، از خبرنگاران سوال می کردند که آیا وزیر امور خارجه هم دراین کاروان حضور دارد یا نه و دلیل آن را علاقه به وی عنوان می کردند.

با ورود رییس جمهوری به صحن جامع رضوی و در آغاز مراسم رسمی سخنرانی وی، زیارت امین الله خطاب به حضرت ثامن الحجج قرائت شد و در وصف آن امام همام مداحی شد.

سیام(3)**2021**1429**1449
کد N487539

وبگردی