آفتاب
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد خبر داد:

حمایت از روزنامه نگاری آنلاین و مذهبی در کنار کادرسازی انقلابی

حمایت از روزنامه نگاری آنلاین و مذهبی در کنار کادرسازی انقلابی

تهران- ایرنا- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به رسانه های جدید و کادر سازی برای انقلاب در زمینه رسانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر این باوریم این وسایل ارتباطاتی ابزارهای جنگ نرم هستند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه رسانه ایرنا از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، حسین انتظامی در نشست هفتمین دوره اندیشه های آسمانی در محل دانشکده تربیت معلم شهید رجایی مشهد افزود: اگر رسانه ها و نشریات در مساجد و روستاها فعال شود به لحاظ ارتباطاتی به عنوان یک فرصت جدی برای کشور تلقی می شوند، ما باید به رسانه های جدید توجه کنیم، ما باید برای انقلاب در زمینه رسانه کادرسازی کنیم، این وسایل ارتباطاتی ابزارهای جنگ نرم هستند.

انتظامی تصریح کرد: تاثیرگذاری رسانه ها در فرآیندی در حال انتقال به سمت رسانه های اجتماعی، محلی و بین المللی است.

به گفته وی رسانه های جدید و دیجیتال از جلوه های اصلی جنگ نرم هستند لذا ایجاد و حمایت از روزنامه نگاری آنلاین، روزنامه نگاری مذهبی، روزنامه نگاری توسعه، آموزه های جدید ژورنالیستی جزو وظایف اصلی ماست.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد خاطرنشان کرد که در جشنواره های رسانه ای و مطبوعاتی علاوه بر جنبه ‎های سنبلیک باید محتوا نیز ارتقا یابد.

انتظامی با تاکید براینکه باید سیاست گذاری ها تصحیح شود، گفت: از این دست فعالیت های فرهنگی حمایت ویژه خواهیم کرد چراکه این موارد از اجزاء کادرسازی برای انقلاب محسوب می شوند.

فراهنگ(1)**1355**1569
کد N487119

وبگردی