آفتاب
پیام دولتمردان پاکستان به مناسب سالروز دفاع

پاکستان همیشه برای مقابله با هر تهدید داخلی یا خارجی آماده است

پاکستان همیشه برای مقابله با هر تهدید داخلی یا خارجی آماده است

اسلام آباد - ایرنا - همزمان با سالروز دفاع در پاکستان، رییس جمهوری و نخست وزیر این کشور شنبه با صدور پیام های جداگانه اعلام کردند: پاکستان با داشتن نیروهای مسلح قوی و شجاع، همیشه برای مقابله با هر تهدید داخلی و یا خارجی آماده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ «ممنون حسین» رییس جمهوری و «محمد نواز شریف» نخست وزیر پاکستان در پیام خود تاکید کرده اند که دولت و ملت پاکستان همواره در کنار نیروهای مسلح و حامی آنان هستند و حاضرند جان خود را فدای دفاع از سرزمین مادری خود کنند.

در بخشی از پیام ممنون حسین آمده است: پاکستان به عنوان یک قدرت هسته ای مسوول، با داشتن نیروهای مسلح و ارتش شجاع، همیشه برای دفاع از کشور در مقابله با هر تهدیدی آماده است.

نواز شریف نیز در پیام خود به مناسبت سالروز دفاع پاکستان بر ضرورت حفظ وحدت ملی، اتکا به توان داخلی، برخورداری از اقتصاد قوی و ثبات سیاسی برای خنثی کردن تهدیدها و چالش ها داخلی و خارجی پاکستان تاکید کرد.

وی در پیام خود ، تروریسم را یکی از اصلی ترین تهدیدهای داخلی پاکستان دانست و از عملیات نظامی گسترده ارتش این کشور علیه گروه های شبه نظامی و تروریستی در منطقه وزیرستان شمالی قدردانی کرد.

ژنرال راحیل شریف فرمانده ارتش پاکستان نیز امروز به منطقه وزیرستان شمالی رفته است تا روز دفاع این کشور را در کنار سربازانی باشد که این روزها مشغول مبارزه با گروه های شبه نظامی و تروریستی در این منطقه هستند.

از زمان حمله هند به پاکستان در ششم سپتامبر سال 1965، این روز به عنوان روز دفاع پاکستان نامیده شد و دولت، نیروهای مسلح و مردم پاکستان همه ساله، این روز را گرامی می دارند.

آساق*1*272**1723**1392
کد N486944

وبگردی