آفتاب
همزمان با سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس:

ستاد پاسخگویی الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان خراسان رضوی فعال شد

ستاد پاسخگویی الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان خراسان رضوی فعال شد

ستاد پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان خراسان رضوی در آستانه سفرکاروان تدبیر و امید به این استان، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، ستاد پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان خراسان رضوی در آستانه سفرکاروان تدبیر و امید به این استان، فعالیت خود را آغاز کرد.

این سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، با توجه به تاکید رئیس‌جمهوری مبنی بر حفظ کرامت و شان مردم و ارتباط سالم و بدون دغدغه مردم با مسئولان دولتی، فعال شده است.

فعالیت این سامانه که از روز جمعه آغاز شده تا یک روز پس از سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان، به طور تمام وقت ادامه می یابد و درخواست های مردمی را ثبت و موارد مطرح شده را بلافاصله جهت بررسی و رسیدگی به سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌کند.

هدف اصلی از راه‌اندازی ستاد پاسخگویی سامد، ثبت و پیگیری الکترونیکی مطالبات، شکایات و پیشنهادات مردمی و نیز جایگزینی با روش‌های سنتی و پرهزینه گذشته از جمله نامه نویسی و مشقات رساندن آن به دست مدیران بود.

با استفاده از این شیوه شهروندان می‌توانند با شماره تلفن 111 تماس گرفته و براحتی مطالبات و درخواست‌های خود را ثبت و روند رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های خود را در تمامی مراحل پیگیری کنند.

کد N486033

وبگردی