آفتاب

معاون رییس جمهوری: دولت طرح جدیدی را در کشور آغاز نمی کند

معاون رییس جمهوری: دولت طرح جدیدی را در کشور آغاز نمی کند

مشهد - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید طرح جدیدی را فعلاً در کشور آغاز نمی کند مگر اینکه اجرای آن طرح ضروری باشد.

ˈ الهام امین زادهˈ روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان بردسکن در غرب استان خراسان رضوی افزود: دولت به دنبال پیگیری مشکلات اداری مردم است لذا یکی از اقدامات معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری پیگیری قوانینی است که مردم در امور اداری خود با آن مشکل دارند.

وی بر لزوم تکمیل طرحهای دارای اولویت در هر شهرستان با توجه به نیازمندی مردم منطقه تاکید و بیان کرد: سرمایه گذاری در کشور توسط بخش خصوصی و تعاونیها امری ضروری است.

معاون رییس جمهوری گفت: باید همه سرمایه گذاران در زمینه رشد و توسعه اقتصادی کشور همکاری کنند و دولت مسیر کار را برای این مهم هموار ساخته است.

وی اظهارداشت: دغدغه فرهنگی از امور مهم کشور است زیرا دشمنان با ترویج ماهواره و ایجاد کانالهای مختلف سعی در نفوذ فرهنگی بین جوانان ما دارند بنابراین باید در این مسیر متولیان فرهنگی کشور از جمله خطبا و روحانیون همراهی و برنامه ریزی کنند.

امین زاده همچنین گفت: مهار تورم از برنامه های دولت است و طی یک سال گذشته تثبیت قیمتها از کارهای موفق دولت در کنار طرح تحول سلامت، داد و ستد اقتصادی تجار و کاهش رکود بازار و کارگاهها بوده است.

وی افزود: تحریمهای ظالمانه ای که بر مشکلات کشور افزوده، توسط دشمنان در سطوح مختلف تحمیل شده و وقت دولت را در پیگیری مسائل مختلف گرفته است.

فرماندار بردسکن نیز در این نشست گفت: این شهرستان در شاهراه هشت استان کشور واقع شده لذا نیاز است تا در بحث ساخت کنارگذر شهر بردسکن توجه جدی ازسوی دولت صورت گیرد.

ˈمحمداسماعیل یعقوب زادهˈ با اشاره به توانمندیهای بردسکن در حوزه کشاورزی و معادن نیز اظهارداشت: مردم این خطه از ابتدای انقلاب مردمی ولایی و در صحنه بوده اند و جا دارد دولت خدمات شایسته به مردم ارائه دهد.

مرکز شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در فاصله 273 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

7497/660/ 684
کد N485466

وبگردی