آفتاب

ابراز امیدواری نماینده آیت‌الله سیستانی برای تشکیل دولت ملی قدرتمند عراق ظرف چند روز آینده

ابراز امیدواری نماینده آیت‌الله سیستانی برای تشکیل دولت ملی قدرتمند عراق ظرف چند روز آینده

نماینده مرجعیت دینی عراق ضمن ابراز امیدواری به تشکیل دولت ملی قدرتمند در این کشور ظرف چند روز آتی، خواهان سرعت بخشیدن به تحقیق و بررسی جنایت پایگاه "اسپایکر" شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز،‌ "احمد صافی" نماینده آیت الله علی سیستانی،‌ مرجع عالیقدر شیعیان عراق در خطبه نماز جمعه این هفته در کربلا ضمن "وحشیانه" خواندن جنایت پایگاه «اسپایکر» خواهان سرعت بخشیدن به تحقیق و بررسی این جنایت و مقابله با این بحران شد و از قربانیان حادثه پایگاه اسپایکرخواست تا خویشتن داری کنند.

وی همچنین از تمامی گروه‌های سیاسی خواست تا از انجام اقداماتی که موجب مشکلات حاشیه‌ای شود،‌خودداری کنند و شرایط کشور را در نظر بگیرند.

احمد صافی ضمن ابراز امیدواری نسبت به تشکیل دولت ملی قدرتمند در عراق گفت: از ماموریت‌های اصلی پارلمان نظارت بر عملکرد قوه مجریه وتشکیل کمیته‌های دائم یا موقت برای بررسی مشکلات کشور است. ما امیدواریم پارلمان که در آغاز فعالیت خود قراردارد بتواند جنایت پایگاه اسپایکر را به خوبی بررسی کند.

گروه " دولت اسلامی" ( داعش) در اواسط ژوئن گذشته صدها تن از دانشجویان علوم نظامی در پایگاه هوایی اسپایکر در شمال تکریت را اعدام کرد.

انتهای پیام

کد N485317

وبگردی