آفتاب

ناداوری بلای جان مان شد / شکست والیبالیست ها مقابل فرانسه

ناداوری بلای جان مان شد / شکست والیبالیست ها مقابل فرانسه

تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه رقابت جذابی داشت اما در نهایت با حساب 3 بر یک شکست خورد که در رقم خوردن این نتیجه، داوری ضیعف نیز بی تاثیر نبود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این دیدار، تیم ملی فرانسه توانست اولین ست را با حساب 25 بر 18 از آن خود کند.
در ست اول، تیم ملی کشورمان چندان هماهنگ و باانگیزه ظاهر نشد. اما در ست دوم، والیبالیست های ایرانی به خودشان آمدند و با ارائه یک بازی بی نقص و قدرتمندانه، فرانسوی ها را شکست دادند. در همان دقایق ابتدایی این ست، فاصله امتیازی ایران از رقیب نامدارش بسیار زیاد شد و در نهایت والیبالیست های کشورمان با حساب 25 بر 14 حریف را مجبور به قبول شکستی سنگین کردند.
ست سوم، بازی بسیار نزدیک و جذابی را در پی داشت. بازیکنان والیبال کشورمان تا آخرین امتیازات بازی، نزدیک به فرانسه حرکت می کردند ولی تیم قرمزپوش حریف در نهایت با حساب 25 بر 19 ایران را شکست داد.
در ست چهارم نیز بازی همچنان نزدیک و دیدنی دنبال می شد اما ناداوری به ضرر تیم ملی بود و چند امتیاز عجیب از دست مان پرید تا در پایان، ایران با حساب 29 بر 27  بازنده بازی باشد.

ایران تا قبل از این بازی، دو شاهکار بزرگ خلق کرد و موفق شد در دیدار اول با حساب 3 بر یک از سد ایتالیا بگذردو سپس با حساب 3 بر 2 آمریکا را شکست دهد.
گفتنی است چهارمین بازی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان شنبه مقابل تیم ملی نروژ خواهد بود که این دیدار از ساعت 19 به وقت تهران آغاز می شود.

252 41

 

کد N484450

وبگردی