آفتاب

یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر جهان در اسپانیا دستگیر شد

یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر جهان در اسپانیا دستگیر شد

مادرید- ایرنا- پلیس اسپانیا امروز پنجشنبه ˈخایمه آنتونیو ام .ایˈ .یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر جهان را در فرودگاه بین المللی ˈ آدولفو سوارز باراخاسˈ مادرید دستگیر کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری افه ، ام .ای که ملیت مکزیکی دارد از سوی مقامات آمریکا به دلیل ارتباط با یکی از مهمترین سازمان های بین المللی قاچاق مواد مخدر ، تحت پیگرد بود تا که در آمریکا حبس ابد را بگذارند.

پلیس اسپانیا دراین مورد گفت که این قاچاقچی،یکی از رهبران جناح کارتل مواد مخدر ˈسینالواˈ مکزیک است و در بین سالهای 2004 تا 2006 میلادی ، شخصا ارسال 148 هزار کیلوگرم کوکائین از کلمبیا به مکزیک و آمریکا را مدیریت کرد.

این محموله ها که تا 32 ارسال می رسند، با همکاری سه سازمان قاچاق کلمبیایی متفاوت انجام گرفت و برخی از محموله ها به بیش از 6 تن کوکائین می رسید.

به گفته پلیس ،این جناح کارتل سینالوا ، همچنین مسوول ارسال محموله 150 تن ماریجوانا و 30 تن افدرین به آمریکا است افزون بر اینکه همه محموله های کوکائین که کارتل سینالوا از کلمبیا وارد می کرد تا که سپس آن را به توسط کشتی ، قایق و زیر دریابی به کشورهای دیگر ارسال کند را مدیریت می کرد .

اروپام *1*491**1547
کد N484430

وبگردی