آفتاب

رییس جمهوری چچن:با داعش مقابله می کنیم

رییس جمهوری چچن:با داعش مقابله می کنیم

مسکو - ایرنا - به دنبال تهدید گروه تروریستی داعش برای انجام حملات تروریستی در روسیه و منطقه قفقاز،ˈرمضان قادرافˈ رییس جمهوری چچن اعلام کرد که با این گروه تروریستی مقابله خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، قادراف روز پنجشنبه در وبلاگ خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: با هر کس که روسیه را تهدید کند،مبارزه خواهیم کرد.

وی افزود:بامسئولیت تمام اعلام می کنم هرکس که روسیه و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه را تهدید کند درهمان جایی که این تهدید را کرده است به هلاکت خواهد رسید.

رییس جمهوری چچن،کشورهای غربی و آمریکا را حامیان گروه تروریستی داعش و دیگر گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه دانست و اضافه کرد:جنگجویان داعش در سوریه و عراق در موقعیتی نیستند که بتوانند روسیه را تهدید کنند.

وی ادامه داد:این تبهکاران توسط آمریکا و برخی کشورهای غربی دیگر آموزش دیده و مجهز شده اند تا به کشورهای اسلامی ثروتمند منطقه ضربه بزنند.

قادراف اضافه کرد:این تروریست ها هیچ آشنایی با قرآن کریم و سنت پیامبر اکرم(ص) ندارند و در بیابان های گرم و سوزان عراق و سوریه نابود خواهند شد.

گروه تروریستی تکفیری داعش دیروز (چهارشنبه) روسیه را به ایجاد نا آرامی در منطقه چچن و راه انداختن جنگ در سراسر منطقه قفقاز تهدید کرد.

به گزارش خبرگزاری روسی ˈریانووستیˈ، در ویدیویی که به وسیله این تروریست ها در اینترنت منتشر شده، یکی از نیروهای داعش در فرودگاه نظامی ˈالطبقهˈ در استان ˈرقهˈ سوریه اعلام می کند که این گروه در نظر دارد، چچن و قفقاز را آزاد کند.

در اواخر ماه اوت (اوایل شهریورماه)، گروه تروریستی داعش فرودگاه الطبقه را تصرف و سلاح سنگین موجود در این فرودگاه از جمله تانک و هواپیماها را در اختیار گرفت.

اروپام*5*391*518/1547
کد N484394

وبگردی