آفتاب
به ریاست جهانگیری

موضوع زمین خواری در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود

 موضوع زمین خواری در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود

ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی دوشنبه آینده به ریاست اسحاق جهانگیری تشکیل جلسه داده و موضوع زمین‌خواری را در دستور کار خود خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،‌ معاون اول رییس جمهور روز یکشنبه هفته آینده در جریان سفر استانی رییس جمهور به استان خراسان رضوی، به مشهد مقدس سفر خواهد کرد تا در جلسه استانی هیات وزیران شرکت کند.

ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی هم عصر دوشنبه آینده به ریاست اسحاق جهانگیری تشکیل جلسه داده و موضوع زمین‌خواری را در دستور کار خود خواهد داشت.

معاون اول رییس جمهور شامگاه دوشنبه نیز در نشستی با حضور روسای روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی شرکت خواهد کرد تا در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی از فعالیتهای دولت و ایجاد هماهنگی حداکثری میان مراکز روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، سخنرانی کند.

جلسه هم اندیشی رونق کسب و کار و تشویق سرمایه گذاران نیز صبح سه شنبه هفته آینده با حضور جهانگیری در محل معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور برگزار و به بررسی راهکارهای جذب سرمایه گذاران برای مشارکت در اجراء و بهره برداری از طرح های عمرانی کشور پرداخته خواهد شد.

شورای عالی آب نیز عصر سه شنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل جلسه خواهد داد و آخرین وضعیت بحران آب کشور و راهکارهای مقابله با کمبود آب در کلانشهرها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد N484190

وبگردی