آفتاب
پناهیان مطرح کرد

ویژگی‌های بیانیه «مأموریت مسجد مقدس جمکران»

ویژگی‌های بیانیه «مأموریت مسجد مقدس جمکران»

عضو شورای فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: محوریت چشم انداز را نباید توسعه فیزیکی بیان کنیم، بلکه در آن امید، انقلابی‌گری، ولایت، عقلانیت و مودت مؤمنان را در نظر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، در جلسه شورای فرهنگی مسجد جمکران اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران به دستور امام زمان(عج) در زمین برگزیده خداوند متعال تأسیس شده تا محل رغبت، تعزیز مردم و پایگاه منتظران موعود امم باشد.

وی افزود: مردم و مؤمنان از سراسر جهان فوج فوج به عشق امام زمان(عج) به مسجد داخل می‌شوند و با اقامه نماز و توسل ضمن بیان حوائج خود از این فضای معنوی و قدسی برای ارتباط بیشتر با صاحب الزمان بهره می‌برند.

وی تصریح کرد: این پایگاه عظیم تشیع در جهت جذب حداکثری زائران و اثرگذاری مناسب عقیدتی، اخلاقی، رفتاری و نشر معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) و توسعه ارتباطات میان منتظران بر محور ولایت اقدامات مؤثری داشته است.

این عضو شورای فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ادامه سخنان خود به بیانیه مأموریت مسجد مقدس جمکران اشاره و اظهار کرد: این بیانیه به صورت دقیق و کارشناسی تنظیم شده است؛ ولی در آن باید از عبارات راحت‌تر برای فهم عموم استفاده کرد. متن بیانیه باید به دور از پرتوی تبلیغاتی باشد؛ همچنین در این بیانیه باید استفاده حداکثری از سخنان امام زمان و ولی فقیه درباره مسجد مقدس جمکران مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا مسجد مقدس جمکران اثربخشی بیشتری داشته و محوریت چشم‌انداز را توسعه فیزیکی بیان نکنیم، بلکه در آن امید، انقلابی‌گری، ولایت، عقلانیت و مودت مؤمنان را در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام

کد N483874

وبگردی