آفتاب

درخواست یک عضو خبرگان از دولت درباره دریاچه ارومیه

درخواست یک عضو خبرگان از دولت درباره دریاچه ارومیه

آخرین سخنران قبل از دستور جلسه چهارم اجلاس شانزدهم خبرگان نیز برای آیت الله مهدوی کنی آرزوی سلامتی و شفای عاجل و برای درگذشتگان این مجلس غفران الهی و علو درجات مسئلت کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت الإسلام و المسلمین سیدمحمد واعظ موسوی از دغدغه مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علما و مردم متدین، راجع به مسائل فرهنگی و اعتقادی مطالبی را بیان کرد و گفت: هجمه‌های ناجوانمردانه و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی و تهدید نسل جوان از سوی معاندان، نیازمند تدوین برنامه‌های کاربردی و اجرای صحیح این برنامه‌ها می‌باشد.

وی همچنین «اجرای سیاست‌های کل اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری از سوی دولتمردان ورییس‌جمهور و نیز اجرای عدالت و اصلاح قوانین اقتصادی براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از نخبگان و ریشه کن کردن فقر و رشوه و رکود تورمی و اشتغال جوانان تحصیل کرده» را خواستار شد.

وی گفت: اعتیاد به مواد مخدر که یک معضل جهانی است به عنوان یک رخنه اجتماعی و فرهنگی است که به عنوان بزرگترین منکر قرن و زلزله خاموش، موجب تبهکاری بوده و بنیاد جامعه و کیان خانواده را به شدت تهدید می کند و ریشه بسیاری از قتل‌ها و سرقت‌ها و بی‌عفتی‌ها و از هم پاشیدگی خانواده است و لازم است با عزم عمومی و اطلاع‌رسانی و سبک زندگی سالم و برنامه ریزی برای اوقات فراغت با آن مقابله شود.

وی در پایان از برنامه های دولت تدبیر و امید به جهت تلاش و برنامه ریزی برای حل مشکل دریاچه ارومیه تشکر و تأکید کرد دولت محترم قبل از خشک شدن کامل آن هر چه سریعتر اقدامات لازم را برای حل مشکل این دریاچه که این مشکل فرا ملی است به انجام رساند.

انتهای پیام

کد N483399

وبگردی