آفتاب
آیت‌الله بهرامی مطرح کرد

احتمال طرح مجدد «ابقای هیات رئیسه» در اجلاس اسفندماه

احتمال طرح مجدد «ابقای هیات رئیسه» در اجلاس اسفندماه

یک عضو مجلس خبرگان گفت: دولت یازدهم در مدت یک ساله‌ای که روی کار بوده کارنامه خیلی خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله محمد بهرامی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان در حاشیه اختتامیه شانزدهمین اجلاس خبرگان خاطرنشان کرد: عمده مطالب مطرح شده در اجلاس خبرگان رهبری مطالبی در مورد مسائل فرهنگی، کنترل جمعیتی، مسائل اقتصادی و اطلاعاتی بود.

وی همچنین با خوب ارزیابی کردن مسائل مطرح شده در شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری به طرح دوفوریتی ابقای هیات رئیسه خبرگان به مدت یک سال اشاره کرد و گفت: در جلسات این دوره از اجلاس خبرگان طرحی در مورد ابقای هیات رئیسه مطرح شد که فوریت آن به تصویب نرسید.

وی با اشاره به جزئیات این طرح خاطرنشان کرد: طراحان این طرح قصد داشتند تا پیش از بهمن ماه طرح را به تصویب برسانند تا هیات رئیسه و کمیسیون‌های خبرگان رهبری تا پایان دوره چهارم یعنی یک سال دیگر ابقاء شوند که این طرح به تصویب نرسید.

این عضو خبرگان همچنین خاطرنشان کرد: قانون این اجازه را می‌دهد که طرح مذکور در اجلاس اسفندماه نیز مجدداً به رأی گذاشته شود.

وی در پایان به ارزیابی عملکرد یکساله دولت یازدهم پرداخت و اظهار کرد: کارنامه دولت در مدت کوتاهی که روی کار آمده است کارنامه خیلی خوبی بود. دولت در کارنامه عملکرد یکساله خود نقاط مثبت و منفی داشته اما نقاط مثبت عملکرد دولت بیشتر بوده است و شخص آقای روحانی نیز به عنوان رئیس‌جمهوری اشراف خوبی بر مسائل دارند.

انتهای پیام

کد N483376

وبگردی