آفتاب

اختتامیه دومین جشنواره وبلاگ نویسی رضوی برگزار شد

اختتامیه دومین جشنواره وبلاگ نویسی رضوی برگزار شد

مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، احمدرضا زرگر معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: همان‌طور که عالم واقع انسان صالح و ناصالح دارد در عالم مجازی نیز وضع به همین شکل است.

وی گفت: در قرآن آیات متعددی در راستای بیان ویژگی‌های انسان‌های کافر و صالح وجود دارد که بیان می‌دارند جایگاه انسان‌های صالح کجاست و برای انسان‌های کافر چه عذابی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ابزارهای نوین ارتباطی، گفت: همان‌طور که در عالم واقع در بحث محصولات فرهنگی تولید کننده و مصرف کننده داریم در دنیای مجازی نیز همین وضعیت وجود دارد.

معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان این‌که «دایره نفوذ هر تولید کننده به قدرت اقناع و تعداد مخاطبینش بستگی دارد»، افزود: این جشنواره نه تنها برای امام رضا(ع) بلکه برای تمام ائمه معصومین و همچنین تمام منویات و فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری و بزرگان دین است.

وی اظهار کرد: باید آگاه باشیم که تمام کسانی که در جبهه باطل حضور دارند همیشه بیدارند و قصد دارند ایمان و نحوه زندگی ما را عوض کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود بر اهمیت دانش‌اندوزی، فضیلت تعلیم و تربیت و تحصیل علوم مورد نیاز برای تقویت جبهه حق تاکید کرد.

به گزارش ایسنا در این مراسم از نفرات برتر داخلی و خارجی شرکت کننده در دومین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام

کد N483374

وبگردی