آفتاب

جزییات سفر وزرا به شهرستان‌های خراسان رضوی

جزییات سفر وزرا به شهرستان‌های خراسان رضوی

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه سفر وزرا به شهرستان‌های استان از جمعه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، امیر پورمهدی با اشاره به آغاز سفرهای هیئت دولت به شهرستان‌ها یک روز قبل از ورود رئیس جمهور به استان، اظهار کرد: بر طبق برنامه پیش‌بینی شده وزیر کشور به شهرستان‌های فریمان و تربت جام، وزیر نفت به سرخس، وزیر امور اقتصادی و دارایی به شهرستان‌های فیروزه و خوشاب و وزیر اطلاعات به زاوه و باخرز سفر خواهند کرد.

وی ادامه داد: وزیر دادگستری در تربت حیدریه، وزیر جهاد کشاورزی در مه ولات و بجستان، وزیر آموزش و پرورش در کاشمر، وزیر ورزش و جوانان در خلیل آباد و بردسکن، وزیر بهداشت در جوین و جغتای، وزیر نیرو در قوچان و وزیر راه و شهرسازی در رشتخوار و خواف حضور خواهند داشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور به درگز و کلات خبر داد و تصریح کرد: همچنین معاون رییس جمهور در امور زنان به نیشابور و معاون حفاظت محیط زیست رییس جمهور به شهرستان‌های چناران و بینالود سفر می‌کنند.

پورمهدی خاطرنشان کرد: دستیار رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی از تایباد و معاون امور مجلس رییس جمهور از سبزوار بازدید می‌کنند.

وی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی را به ترتیب مسئول سفر به شهرستان های داورزن و گناباد عنوان کرد.

مدیر اطلاع رسانی سفر هیئت دولت در استان گفت: وزرای محترم در واقع نمایندگان رئیس جمهور محترم در رسیدگی به امور شهرستانها هستند و علاوه بر حوزه وزارت خویش سایر مسائل شهرستان را نیز مورد بررسی قرار خواهند داد.

انتهای پیام

کد N483084

وبگردی