آفتاب

کاهش چشمگیر محوبیت اوباما در ایالت دموکرات‌ کالیفرنیا

کاهش چشمگیر محوبیت اوباما در ایالت دموکرات‌ کالیفرنیا

حمایت‌ها از باراک اوباما در ایالت کالیفرنیای آمریکا که دموکرات‌ترین ایالت این کشور است، به پایین‌ترین حد خود رسیده و برخی این را نشانه‌ای بد می‌دانند و برخی معتقدند که این نگرانی بسیار اغراق‌آمیز است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته کریستین ساینس مانیتور، در شرایطی که آمریکا به انتخابات میان‌ دوره‌ای نزدیک می‌شود، محبوبیت باراک اوباما، رئیس‌جمهوری این کشور در کالیفرنیا به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی "فیلد" که روز سه‌شنبه منتشر شد نشان می‌دهد که حدود 43 درصد از ساکنان کالیفرنیا از عملکرد باراک اوباما ناراضی هستند و 45 درصد اعلام رضایت کردند.

یکی از تحلیلگران این مرکز اعلام کرد: این نتایج ضعیف‌ترین یافته‌ها درباره عملکرد اوباما در طول دوران ریاست جمهوری وی است. این در حالی است که 62 درصد از مردم ایالت کالیفرنیا در جریان دور دوم ریاست جمهوری اوباما به وی رای دادند. بیشتر کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند از حامیان سابق سیاست‌های اوباما هستند.

حمایت‌های مردمی در ایالت کالیفرنیا در گذشته بسیار بالا بود و تنها زمانی که این حمایت‌ها به زیر 50 درصد رسید سال 2011 بود.

انتهای پیام

کد N483051

وبگردی