آفتاب

شمخانی: نظام سلطه به دنبال راهبرد مزمن‌سازی روند بی‌ثباتی در جهان اسلام است

شمخانی: نظام سلطه به دنبال راهبرد مزمن‌سازی روند بی‌ثباتی در جهان اسلام است

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در شانزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، آخرین تحولات سیاسی، دفاعی و امنیتی را در سطح منطقه و حوزه بین‌المللی تشریح کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شمخانی با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده و بلندمدت غرب برای مقابله با موج بیداری اسلامی به عنوان تنها عامل محدودسازی راهبردهای نظام سلطه، اظهار کرد: گروه‌های تروریستی تفکیری که معتقد به هیچ آیین و مذهبی نیستند، ابزار اصلی مقابله با بیداری اسلامی هستند.

او با تشریح راهبرد غرب برای ایجاد فرسایش در سرمایه‌های مادی و انسانی جهان اسلام و ایجاد زمینه برای درگیر کردن مسلمانان در داخل سرزمین‌های اسلامی، افزود: نظام سلطه به دنبال تحقق راهبرد مزمن‌سازی روند بی‌ثباتی در جهان اسلام و از میان بردن انسجام قدرت‌آفرین در میان مسلمانان است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران را لنگر ثبات و تنها عامل موفق نشدن رویکرد نظام سلطه برای ایجاد تغییرات جهشی در جغرافیای سیاسی منطقه عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه، مردم‌سالاری دینی و وحدت ملی عوامل اصلی و بنیادین استقلال، ثبات، امنیت و اقتدار کشور است.

شمخانی رفتار ضدانسانی و خشن تروریست‌های تکفیری را مبتنی بر برنامه مخدوش‌سازی چهره اسلام و مسلمانان در جهان و ایجاد انفعال راهبردی در مقابله با اهداف نظام سلطه عنوان کرد و اظهار کرد: بی شک تبلیغ و تبیین غیرواقعی از اسلام فراهم‌کننده فرصت استثنایی برای رژیم صهیونیستی در مسیر کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم فلسطین و کاهش انگیزه افکار عمومی برای مقابله با جنایت‌های این رژیم جعلی و خونخوار است.

وی پیروزی غرورآفرین جبهه متحد اسلام در فلسطین، سوریه و عراق که منبعث از ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی (ص) است را دلیل روشنی بر ناکامی و هزیمت جبهه استکبار عنوان کرد و افزود: تغییر آشکار و شیادانه مواضع غرب و به ویژه آمریکا که بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان گروه‌های تروریستی است و تلاش آنان برای همراه نشان دادن خود در مبارزه با تهدیدات فزآینده تروریست‌های تکفیری مهم‌ترین دلیل شکست برنامه‌های آنان در منطقه است.

انتهای پیام

کد N482617

وبگردی