آفتاب
معاون فرهنگ دینی معاونت فرهنگی قوه قضائیه خبر داد

شروع دومین دوره فرهنگی برای نیروهای در آستانه کارآموزی

شروع دومین دوره فرهنگی برای نیروهای در آستانه کارآموزی

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه از برگزاری مراسم اختتامیه اولین و شروع دومین دوره فرهنگی ویژه نیروهای در حال انتظار دوره کارآموزی قضایی خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین تهامی گفت: در راستای اجرای دوره های فرهنگی ویژه نیروهای در حال انتظار دوره کارآموزی قضایی و جدیدالاستخدام اداری، اولین دوره فرهنگی توسط معاونت فرهنگ دینی و سازمانی برای 67 نفر برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه این دوره روز پنجشنبه مورخ 6/ 6/ 93 همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین دکتر صادقی معاون محترم فرهنگی قوه قضائیه و آیت الله حائری شیرازی از اساتید برجسته حوزه نیز در این دوره به ارائه مباحث مربوط پرداختند.

تهامی با بیان اینکه این دوره در محل دانشگاه علوم قرآن و حدیث قم برگزار شد، تصریح کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صادقی به تبیین ضرورت و آثار برگزاری این دوره و سایر ارشادات مربوط پرداختند و آیت الله حائری شیرازی استاد اخلاق نیز در جمع شرکت کنندگان به جایگاه قضاوت و اهمیت آن در اسلام اشاره کردند.

بر اساس این گزارش، دومین دوره فرهنگی برای 65 نفر دیگر از نیروهایی که در آستانه کارآموزی هستند، توسط معاونت فرهنگ دینی و سازمانی برنامه‌ریزی شده است و از روز شنبه هشتم شهریورماه سال جاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صادقی معاون محترم فرهنگی قوه قضائیه، برگزار شده است.

این دوره تا پایان هفته جاری ادامه دارد و مراسم اختتامیه آن در روز پنجشنبه مورخ 13/ 6/ 93 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N482565

وبگردی