آفتاب

سلیمی: وهابیون به عقب‌ماندگی افراطی دچار هستند

سلیمی: وهابیون به عقب‌ماندگی افراطی دچار هستند

علیرضا سلیمی گفت: طرح موضوع انتقال مضجع پیامبر(ص) از سوی وهابیون صرفاً نشان از عقب‌ماندگی افراطی آنها است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، با تأکید بر اینکه وهابیون دچار یک عقب‌ماندگی افراطی شده‌اند، گفت: این گروه دست‌نشانده و عامل انگلیس و سرویس‌های جاسوسی غرب هستند و همواره تلاش داشته‌اند که همه آثار اسلامی را از ببرند.

وی تصریح کرد: نقشه این اقدامات از قبل طراحی شده است چراکه هنوز بعد از گذشت چند قرن از وجود اسلام حوادث تاریخی را انکار می‌کنند و به دنبال اقداماتی این چنینی هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وهابیون با نقاب مبارزه با شرک به این اقدامات دست می‌زنند، اظهار کرد: این گروه هیچگاه حرمتی برای حرمین شریفه در مکه و مدینه و عتبات عالیات قائل نبوده‌اند و با توهم و القای مسائلی همچون مبارزه با شرک، با نفس زیارت که تأثیر بزرگی در ترویج توحید دارد مقابله می‌کنند.

وی این گفته وهابیون مبنی بر انتقال مضجع پیامبر اسلام(ص) به قبرستان بقیع را وسیله‌ای برای محک زدن مسلمانان و رصد حساسیت آنها نسبت به این موضوع عنوان کرد، و افزود: قتل، خونریزی، تجاوز و اعمال شنیعی از این دست همه گواه بر این است که وهابیون عقب‌مانده‌اند و نشان از بربریت آنها دارد که قطعاً در تاریخ بی‌مانند است.

سلیمی تأکید کرد: این بربرها که امروز توسط غرب حمایت می‌شوند و مولود نامبارک پیوند امریکا، اسرائیل و برخی کشورهای عربی هستند، تنها به دنبال آزمایش کردن مسلمانند و قطعاً مسلمانان جهان برخورد محکم و قاطعی با آنها خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه حرمین مکه و مدینه صرفاً از آن آل‌سعود نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان است، خاطرنشان کرد: قطعاً اگر این قبیل تفکرات و اقداماتی این چنین ادامه داشته باشد و همچنین عربستان توان اداره حرمین را نداشته باشد مسلمانان خود اقدام خواهند کرد و مدیریت را به دست خواهند گرفت چراکه مکه و مدینه متعلق به همه مسلمانان است.

نماینده مردم محلات و دلیجان افزود: اقدامات وهابیون و تکفیری‌ها صرفاً جهت بررسی واکنش مسلمانان است چراکه نسبت به نوع عکس‌العمل مسلمانان هراس دارند و طرح این موضوعات تنها برای اطلاع از میزان حساسیت مسلمانان است.

انتهای پیام

کد N482413

وبگردی