آفتاب

رییس شورای همگرایی اصولگرایان: ما مقید به حمایت از دولت هستیم

رییس شورای همگرایی اصولگرایان: ما مقید به حمایت از دولت هستیم

خرم آباد- ایرنا- رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کشور گفت: ما مقید به پیروی از رهبر معظم انقلاب هستیم و با تبعیت از ایشان از دولت حمایت می کنیم، چرا که اگر دولت موفق شود موفقیت نظام است و شکست دولت به ضرر نظام و مردم است.

حجت الاسلام سید رضا تقوی شامگاه سه شنبه در نشست وحدت و همگرایی اصولگرایان لرستان در خرم آباد افزود: اصولگرایی یک ظرفیت بالا وعمیق است که اگر خوب مدیریت شود یک موج عظیمی در کشور ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: جریانات سیاسی فراز و نشیب هایی دارند که نباید بابت این فراز و نشیب ها منزوی شد؛ شاید در 8 ساله دوره اصولگرایی اشکالاتی وجود داشت، اما باید مسوولان بدانند که در این 8 سال کارهای بزرگی نیز انجام شده است.

وی گفت: برخی به دنبال سیاه نمایی عملکرد هشت ساله دوره اصولگرایی هستند و حتی حاضر نیستند یک کار خوب را در این دوره تأیید کنند.

وی با بیان این که در حال حاضر اصولگرایان باید با وحدت، اتحاد و انسجام کارهای خود را پیش ببرند، چرا که امروز جریانی ایجاد شده که می خواهد بین اصولگرایان سیاه نمایی و تفرقه بیندازد، تأکید کرد: ما با بدنه جریان اصولگرایی کار می کنیم و جریان اصولگرایی حزب نیست؛ بلکه می خواهد در مقابل حزب های دیگر وحدت و همگرایی را بیشتر کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: ما به دنبال تقویت جریان اصولگرایی در سطح کشور هستیم و علت اینکه در انتخابات دوره یازدهم اصولگرایان نتوانستند رأی لازم را کسب کنند به دلیل عدم اتحاد و یکپارچگی بین آنها بود، چرا که اگر آرای اصولگرایان را در این دوره جمع کنیم کمتر از طرف مقابل نیست.

این مسئول تشریح کرد: ما به جریان اصولگرایی متصل هستیم، چرا که شاخص های جریان اصولگرایی را رهبر معظم انقلاب تعیین کرده اند و اصولگرایی برای ما به این معنا است که فرد معتقد به نظام جمهوری اسلامی و اداره آن بر اساس ارزش های اسلامی با محوریت ولایت فقیه باشد.

وی گفت : در مورد انجام سفرهایی که به استان ها می کنم برخی این سووال را مطرح کرده اند که جمع کردن اصولگرایان به چه معنا است؟ آیا کسی پشت این جریان قرار دارد؟ و من در جواب اعلام می کنم این جریان پشت صحنه و روی صحنه ندارد و هر دو آن مثل هم است؛ ما فقط مقید به پیروی از رهبری هستیم و با هیچ کسی عقد اخوت نبسته ایم.

رییس شورای همگرایی اصولگرایان کشور با بیان این که نباید بگذاریم نیروهای متدین منزوی شوند، گفت: از این رو این همایش ها را برگزار کردیم تا این نیروها در کنار هم جمع شوند و بتوانند با هم همفکری کنند و تمام گزارش های این سفرها قبل از بیماری آیت الله مهدوی کنی به ایشان و امروز در قم به آیت الله یزدی گزارش سفرها داده می شود.

وی افزود: در سفر به استان های کشور سووالی دیگر هم مطرح شده که آیا با این همایش ها شما می خواهید در مقابل دولت قرار بگیرید؟ من اعلام می کنم ما مقید به پیروی از رهبر معظم انقلاب هستیم و با تعبیت از ایشان از دولت حمایت می کنیم، چرا که اگر دولت موفق شود موفقیت نظام است و شکست دولت به ضرر نظام و مردم است.

630
کد N482000

وبگردی