آفتاب

اظهارات سراج درباره سقوط هواپیما و واگذاری یک معدن به همسر مدیر دولتی

اظهارات سراج درباره سقوط هواپیما و واگذاری یک معدن به همسر مدیر دولتی

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه کارشناسان این سازمان همچنان در حال بررسی موضوع سقوط هواپیمای آنتونوف 140 هستند گفت که از بیان جزئیات بیشتر در این راستا معذورم.

ناصر سراج در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با اقدام سازمان بازرسی کل کشور در خصوص واگذاری یکی از معادن کشور به همسر یکی از مدیران دولتی گفت: سازمان بازرسی کل کشور در همه موارد تحقق می‌کند، اما اعلام نتیجه‌ تحقیقات محرمانه است و ما نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازرسی از معادن در دستور کار ما قرار دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با بازرسی‌های این سازمان درباره سقوط هواپیمای آنتونوف 140 گفت: کارشناسان ما در حال بررسی این موضوع هستند و از بیان جزئیات بیشتر در این راستا معذورم.

سراج در پاسخ به این پرسش که هدف سازمان بازرسی از بازدید از باشگاه‌های فوتبال چیست؟ اظهار کرد: در هر جا بودجه‌ دولتی مصرف شود سازمان بازرسی وظیفه دارد از آنجا بازرسی کند تا مطمئن شود که این بودجه در جای خود هزینه می‌شود، البته این موضوع فقط در رابطه با باشگاه‌های دولتی است و باشگاه‌های خصوصی به ما ارتباطی ندارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطر نشان کرد:‌در هر جا بودجه دولتی هزینه شود ما وظیفه داریم ورود کنیم تا اگر انحرافی در حال وقوع است جلوی آن را بگیریم؛ در واقع ماموریت ما بازرسی‌های این چنینی است و به مراجع ذیربط گزارش دهیم.

انتهای پیام

کد N481913

وبگردی