آفتاب
جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید

برنامه‌ «خدام رضوی» در مدت حضورشان در تهران

برنامه‌ «خدام رضوی» در مدت حضورشان در تهران

جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با حضور 12 نفر از خدام رضوی از 10 شهریورماه، به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود.

جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با حضور 12 نفر از خدام رضوی از 10 شهریورماه، به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این برنامه از امامزاده روح الله بازار تهران آغاز شده و در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شام ولادت امام رضا (ع) به پایان می‌رسد.

دیدار با خانواده شهدا، خانواده شهید میرمحکم با تقدیم 3 شهید بزرگوار، خانواده شهید علی خلیلی (شهید امر به معروف و نهی از منکر)، خانواده شهید رسول خلیلی (شهید مدافع حرم)، خانواده شهید محسن آدینه وند، خانواده جانباز ولی الله محمدی‌ها، خانواده شهید اکبر مرادی و خانواده شهید قهرمان ذوالقدری از برنامه خدام رضوی در تهران بود.

همچنین برنامه‌ بزم پهلوانی در زورخانه باغ موزه قصر با حضور پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی و خادمان رضوی برگزار شد.

دیدار با ایتام درالقرار و خانه سالمندان با حضور خدام رضوی امروز برگزار می‌شود. همچنین خادمان در روستای کشار و موسسه محک (کودکان سرطانی) حضور خواهند یافت و نماز مغرب امروز مهمان نمازگزاران مسجد حوری هستند.

عیادت از بیماران بیمارستان‌های ساسان، بهرامی و شهید مصطفی خمینی برنامه خادمان رضوی برای روز پنج‌شنبه است و در بعداز ظهر خادمان یا حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) ادای احترم می‌کنند و بعد از ظهر پنجشنبه در گلزار شهدای بهشت زهرا حضور پیدا می‌کنند و در پایان این روز به کهف الشهدا و امامزاده صالح می‌روند.

حضور خادمان رضوی در نماز جمعه تهران برنامه روز جمعه است.

خادمان رضوی شنبه در مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و صبحگاه هوافضای سپاه و ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور می‌یابند. بعد از آن در کانون اصلاح و تربیت استان تهران و در هیئت رزمندگان غرب تهران و برج میلاد حضور پیدا می‌کنند.

حضور در بیت امام خمینی(ره) و دیدار با علما و حضور در حرم عبدالعظیم حسنی برنامه خادمان رضوی برای روز یکشنبه است.

انتهای پیام

کد N481865

وبگردی