آفتاب

کاستا: باید جام جهانی برزیل را فراموش کنیم

کاستا: باید جام جهانی برزیل را فراموش کنیم

مهاجم تیم ملی اسپانیا ابراز امیدواری کرد این تیم خاطرات تلخ جام جهانی برزیل را به دست فراموشی بسپارد. او همچنین از انگیزه بالای خود برای درخشش در پیراهن چلسی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دیگو کاستا، مهاجم برزیل الاصل تیم ملی اسپانیا فصل گذشته درخشش خوبی در آتلتیکو مادرید داشت و توانست با گل‌های سرنوشت‌سازش این تیم را به قهرمانی در رقابت‌های لیگا برساند.

کاستا پس از دورانی موفق در آتلتیکو مادرید این فصل با پیراهن چلسی به میدان می‌رود. او در سه هفته‌ نخست لیگ برتر درخشش خیره‌کننده‌ای داشته و با به ثمر رساندن چهار گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

ساکرنت همچنین کاستا را به دلیل درخشش خوبش با پیراهن چلسی به عنوان بهترین بازیکن ماه‌های قبل فوتبال اروپا انتخاب کرد.

او که به اردوی تیم ملی کشورش برای بازی با فرانسه دعوت شده ابراز امیدواری کرد که اسپانیا خاطرات بد جام جهانی را خیلی زود فراموش کند. او درباره عملکرد ضعیف اسپانیا در جام جهانی برزیل گفت: باید جام جهانی را فراموش کنیم. باید به فکر بازی‌های آینده خود باشیم. شکست در فوتبال طبیعی است. گاهی پیروز می‌شوید و گاهی شکست می‌خورید. فوتبال همین است، ولی ما باید رو به جلو حرکت کنیم و به فکر موفقیت در آینده باشیم. ما بازی‌های خیلی مهمی را در پیش داریم. باید بتوانیم بار دیگر قدرت اسپانیا را در سطح جهان نشان دهیم. در جام جهانی برزیل خاطرات بدی در ذهنم ثبت شد. اکنون امیدوارم بتوانم دوران جدیدی را با پیراهن اسپانیا شروع کنم.

کاستا درباره پیوستن به چلسی گفت: انتقال به لیگ برتر برای من رویایی بود که به حقیقت پیوست. از بازی در چلسی بسیار راضی هستم. همچنین با مورینیو در این تیم کار می‌کنم که مربی بزرگی است. هیچ مشکلی در چلسی برایم نیست. می‌خواهم این فصل با گلهایم به چلسی کمک کنم تا به افتخارهای مهمی دست یابد، درست همان طور که در آتلتیکو مادرید توانستم به موفقیت برسم. می‌دانم که شرایط لیگ برتر خیلی با لیگا تفاوت دارد و این تفاوت انگیزه من را دو چندان کرده است.

مهاجم تیم ملی اسپانیا در پایان گفت: رقابت خوبی بین مهاجمان "لاروخا" وجود دارد. غیر از من بازیکنانی مثل تورس و نگردو نیز می‌توانند به تیم ملی باز گردند و مثل گذشته در خدمت تیم باشند.

اسپانیا خودش را برای حضور در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپای 2016 آماده می‌کند. این تیم فردا شب در دیداری دوستانه برابر فرانسه به میدان می‌رود.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N481460

وبگردی