آفتاب

تقابل ایتالیا و هلند در شب رونمایی از اسپانیای جدید

تقابل ایتالیا و هلند در شب رونمایی از اسپانیای جدید

تیم‌های ملی فوتبال جهان فردا در دیدارهای دوستانه برابر هم محک خواهند خورد.

به گزارش ایسنا، یک ماه و نیم پس از پایان جام جهانی برزیل تیم‌های ملی فوتبال جهان در قالب دیدارهای دوستانه برابر هم محک می خورند. فردا (پنجشنبه) خیلی از تیم‌های ملی فوتبال جهان در دیدارهای دوستانه به مصاف هم می‌روند تا خود را برای رقابت‌های پیش‌رو آینده آماده کنند.

* ایتالیا – هلند:

یکی از دیدارهای دوستانه جذاب فردا شب دیدار ایتالیا و هلند است که قطعا جذابیت‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت. تاریخچه دیدارهای این دو تیم نشان داده که بازی‌های ایتالیا و هلند همیشه جذاب و دیدنی بوده است. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که پس از جام جهانی دچار تغییر و تحولات زیادی شدند. ایتالیا با برکناری چزاره پراندلی، آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید. کونته که سابقه سه قهرمانی در یوونتوس در سری A را دارد در اولین دیدار خود با ایتالیا در حالی برابر هلند به میدان می‌رود که خیلی از بازیکنان تیمش را در ترکیب خود نمی‌بیند.

از طرفی هلند تیم سوم جام جهانی 2014 پس از به پایان رسیدن قرارداد فان خال، گاس هیدینگ هلندی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است. هیدینگ که تیم‌هایش به تیم‌های هجومی معروف است در بازی فرداشب تمام ارکان هجومی خود را در اختیار دارد و می‌تواند شروعی بر دوران جدید در تیم ملی هلند باشد.

ایتالیا که به احتمال زیاد پیرلو را در ترکیب خود نخواهد داشت، می‌تواند از مارکو وراتی برای اولین بار در ترکیب خود پس از جام جهانی استفاده کند. هلند نیز می‌تواند از روبین فان پرسی یکی از گلزنان خوب جام جهانی پس از پایان این رقابت‌ها برای اولین بار استفاده کند.

* فرانسه – اسپانیا:

اسپانیا فردا شب در حالی در دیداری دوستانه به مصاف فرانسه می‌رود که باید منتظر تغییر و تحولات زیادی در این تیم باشیم. ویسنته دل بوسکه، سرمربی اسپانیا هفته‌ گذشته اعلام کرد این تیم را دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد کرد تا بار دیگر به صدر اول فوتبال جهان برگردد. آنها پس از جام جهانی برزیل با خداحافظی ژاوی و ژابی آلونسو از تیم ملی روبرو شدند. همچنین داوید ویا نیز از فوتبال ملی خداحافظی تا دل بوسکه مجبور شود جوانان زیادی را به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت کند.

فرانسه که در جام جهانی برزیل با شکست برابر آلمان نتوانست به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یابد اکنون خودش را برای حضور در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا آماده می‌کند و این دیدار دوستانه می‌تواند آزمون خوبی برای شاگردان دیدیه دشان باشد.

** برنامه دیدارهای دوستانه (پنجشنبه شب)

* فرانسه – اسپانیا

* ایتالیا – هلند

* بلژیک – استرالیا

* کرواسی – قبرس

* سوئد – استونی

* بوسنی – لیختن اشتاین

* ازبکستان – اردن

* چین – کویت

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N481408

وبگردی