آفتاب
در گفتگو با مهر مطرح شد:

به مدال تیمی تراپ دوبل در اینچئون امیدواریم/ با فشنگ نامرغوب تمرین نمی کنیم

به مدال تیمی تراپ دوبل در اینچئون امیدواریم/ با فشنگ نامرغوب تمرین نمی کنیم

مربی تیم ملی اهداف پروازی با رضایت از وضعیت تیراندازان اهداف پروازی، به مدال تیمی رشته تراپ دوبل در بازی های آسیایی اینچئون امیدوار است.

علی افسری مربی تیم ملی اهداف پروازی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات گرین کاپ ایتالیا و عملکرد تیراندازان کشورمان در این رقابت ها اظهار کرد: مسابقات گرین کاپ ایتالیا سطح فنی بسیار بالایی داشت و  به نوعی اردوی آماده سازی برای بازی های آسیایی محسوب می شد. بزرگترین و باتجربه ترین تیراندازان جهان از جمله قهرمانان المپیک لندن و پکن نیز در این رقابت ها حضور داشتند.

وی افزود: حضور بیش از 400 ورزشکار در این رقابت ها گویای سطح بالای کیفی مسابقات بود. تیراندازان کشورمان نیز در این رقابت ها در حد و اندازه خودشان درخشیدند و اگر بتوانیم میانگین خود را در این مدت کم ،بالاتر ببریم به مدال تیمی در رشته تراپ دوبل امیدوار خواهیم بود.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا فشنگ مورد نیار برای آخرین اردوی تمرینی تیراندازان تامین شده است یا خیر،تصریح کرد: قرار شده است تا محموله فشنگ استاندارد ظرف چند روز آینده به دستمان برسد و مرحله نهایی اردو هعای خ0ود را آغاز کنیم.به نظرم اگر فشنگ نامرغوب نباشد تمرین نکردن به مراتب بهتر از تمرین کردن است.

افسری با اشاره به اینکه سهم زیادی از ورزشکاران اعزامی به اینچئون را جوانان تشکیل می دهند خاطرنشان کرد: ما برای اعزام ورزشکاران به بازی های آسیایی دو راه حل داشتیم.یکی اینکه تیم باتجربه ای را بفرستیم که از نظر رنگینگ شرایط خوبی ندارد و یا همین تیم فعلی را به بازی ها بفرستیم که در بهترین رنکینگ قرار دارند اما در رده سنی جوانان یا حتی نوجوانان قرار دارند.امیدوارم تیم منتخب اعزامی به بازی ها نتیجه قابل قبولی را کسب کند.

کد N481367

وبگردی