آفتاب
حسن بابک در گفتگو با مهر:

عزل و نصب در همه جای دنیا صورت می گیرد/ تصمیمات برپایه منافع ملی است

عزل و نصب در همه جای دنیا صورت می گیرد/ تصمیمات برپایه منافع ملی است

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در واپسین روزهای اردوی آماده‌سازی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی ازبکستان گفت: بحث عزل و نصب مربیان و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی در تمامی دنیا متداول است.

حسن بابک در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه روزهایی را سپری می کنیم که کشتی فرنگی از مسایل حاشیه ای و برخی اتفاقات اخیر فاصله گرفته و هم اکنون تمامی ملی پوشان به فکر افتخار آفرینی در رقابتهای جهانی هستند. فضای آرام و مطلوب اردوی تیم ملی و همچنین شور و حال تمامی ملی پوشان گواه این موضوع است که این کشتی گیران در حال حاضر به هیچ چیزی به جز حضور در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی نمی اندیشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از تغییر و تحولات اخیر با سر و صدای فراوان انجام شد گفت: عزل و نصب در ترکیب کادر فنی در همه جا متداول است و این مساله رابطه مستقیم به اختیارات و ضوابط اجرایی سرمربی دارد. مطمئنا باشید هیچکدام از این تغییرات بر حسب سلایق شخصی نبوده و کاملا در جهت منافع ملی صورت گرفته است. متاسفانه در این بین برخی رسانه ها و منتقدان کشتی برای رسیدن به اهداف خود سر و صدای رسانه ای راه انداختند و خواستند تمامی زحمات متولیان کشتی را زیر سوال ببرند.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ادامه داد: سرمربی تیم ملی با توجه به شرح وظایف و اختیاراتی که دارد مختار است با هر مربی و شخصی که صلاح می داند کار کند. مطمئنا هیچ سرمربی به آبروی کاری خود بی توجه نیست و سعی می کند افرادی را به خدمت بگیرد که عصای دستش باشند، نه سنگ راهش!

بابک در خاتمه با اشاره به اینکه همواره مسایل حاشیه در رشته های فوتبال و کشتی بیش از دیگر رشته هاست گفت: اهالی کشتی به این مسایل عادت کرده اند چراکه هر رشته ای که مورد توجه بیشتر است از سوی رسانه ها زیرذره بین قرار میگیرد و هر اتفاقی در آن باعث جلب توجه بیشتر می شود.

کد N481352

وبگردی