آفتاب

سرمربی تیم والیبال امریکا: ایران شایسته پیروزی بود

سرمربی تیم والیبال امریکا: ایران شایسته پیروزی بود

تهران-ایرنا- سرمربی تیم آمریکا پس از شکست تیمش در برابر ایران گفت: ایران خوب بازی کرد و شایسته پیروزی بود.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت فدراسیون والیبال٬ جان اسپراو؛ پس از شکست تیمش در برابر ایران در مسابقات لیک جهانی والیبال در کنفرانس خبری افزود: بازی خوبی بود و فکر می کنم هر کسی که بازی را دید لذت برد.

وی یادآور شد: دو تیم سخت تلاش کردند و صحنه های زیبایی را رقم زدند.

سرمربی تیم والیبال آمریکا تاکید کرد: با وجود باخت در برابر تیم ایران به تیمم افتخار می کنم. بازیکنانم بعد از شکست در دو ست، به بازی برگشتند و رفته رفته بهتر شدند و انرژی گرفتند اما ایران از ما بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود.

اسپراو همچنین به غیرقابل جبران بودن شکست تیمش مقابل ایران اشاره کرد و افزود: نه فرمول مسابقات و نه گروه سختی که در آن قرار داریم، هیچ کدام به ما این اجازه را نمی دهند که فرصت جبران این شکست را داشته باشیم در حالی که اگر برای صعود به مرحله سوم (جمع شش تیم) فکر می کنیم باید از مرحله اول امتیازهای خوبی به دست بیاوریم.

به گفته اسپرو٬ شرایط امریکا برای ادامه کار و حضور در جمع نهایی در رقابت های لیگ جهانی والیبال پس از شکست در برابر ایران کم شد.

تیم والیبال ایران در بازی دوم خود در رقابت های لیگ جهانی با نتیجه 3 بر 2 برابر آمریکا به پیروزی رسید. ایران همچنین در نخستین بازی این رقابت ها نیز ایتالیا را با نتیجه 3 بر یک شکست داده بود.

شبک**1983 ** 1917
کد N481203

وبگردی