آفتاب

کواچ: والیبال ورزش اول ایران است

کواچ: والیبال ورزش اول ایران است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال ایران برد مقابل تیم امریکا را شگفتی دانست و گفت: امروز والیبال ورزش اول کشور ایران است.

به گزارش ایرنا از سایت فدراسیون والیبال٬ اسلوبودان کواچ یادآور شد: در چند بازی گذشته تیم ما اصلا دفاع نکرده بود. ولی در لیگ جهانی در برابر ایتالیا 15 و امروز 11 امتیاز دفاع داشتیم.

وی با بیان اینکه دفاع ایران راه افتاده توضیح داد: چیزهایی در تیم ملی والیبال تغییر کرده که باعث می شود ما دست از مبارزه برنداریم حتی اگر حریف مان به بازی برگردد و بخواهد ما را شکست بدهد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: تیم ایران متشکل از بازیکنان خوبی است که در سطح بالا قرار دارند.

کواچ همچنین با اشاره به آشنا شدن بازیکنان ایران به سبک و سیاق بازی آمریکایی ها در جریان اردوی تیم ملی در آمریکا گفت: باخت های ما هم به آمریکا برای بازیکنان انگیزه شد که امروز برای برد بجنگند و هم آشنا شدن آنها با سبک بازی آمریکایی ها کمک کرد تا راحت بازی کنند.

وی گفت: از نتیجه بازی راضی ام و فکر می کنم که دو تیم خوب بازی کردند.

سرمربی والیبال ایران در پاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه اِکیپ فرانسه که درباره وضعیت والیبال در داخل ایران پرسیده بود،گفت: به نظر من والیبال ورزش اول ایران است به ویژه از وقتی فوتبال ایران نتوانست در جام جهانی کار خاصی انجام بدهد.

کواچ اظهار کرد: مردم ایران والیبال را دوست دارند و حسابی از آن طرفداری می کنند.

به گفته وی٬ ایران علاوه بر مردم، فدراسیون و سازماندهی خوبی هم دارد. با برنامه پیش می روند. لیگ ایران هم در سطح بالایی برگزار شده و سال ها است که قهرمانی باشگاه های آسیا از آن تیم های ایرانی می شود.

شبک**1983 ** 1917
کد N481199

وبگردی