آفتاب

نادران: اصولگرایان از تجربه وحدت در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر استفاده کنند

نادران: اصولگرایان از تجربه وحدت در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر استفاده کنند

تسنیم نوشت:

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پیروزی اصولگرایان در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر حاصل وحدت آنان بود، گفت: اصولگریان از تجربه وحدت در انتخاب رئیس شورای شهر استفاده کنند.

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انتخاب مهدی چمران به ریاست شورای شهر تهران، انتخاب وی را حاصل اتحاد و وحدت جناح اصولگرا دانست و گفت: به اعتقاد بنده لازم است که اعضای شورای شهر تهران در یک سال آینده اختلافات جزئی را کنار بگذارند و به منافع بلندمدت مملکت و شهر تهران بیشتر توجه کنند. این فرصت خدمت‌گذاری به آقای چمران داده شده است.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای شورای شهر نباید به حاشیه‌ها توجه کنند و مسائل بلند مدت و اصولی را مدنظر قرار دهند، افزود: به طور قطع انتخاب چمران حاصل وحدت اصولگرایان است که باید در یک سال آینده با توجه به مسائل اصلی شهر تهران و حل مشکلات این کلان‌شهر، این وحدت حفظ شده و در انتخابات‌های بعدی ملاک نظر قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: استفاده از تجربیات و حفظ وحدت اصولگرایان برای انتخابات‌های بعدی یکی از نکات ضروری است که باید نیروهای ارزشی بیشتر به آن توجه کرده و مدنظر قرار گیرد.

 

23503

کد N480953

وبگردی