آفتاب
این خبر تکمیل می‌شود؛

تیم ملی والیبال ست نخست را برابر آمریکا پیروز شد

تیم ملی والیبال ست نخست را برابر آمریکا پیروز شد

تیم ملی والیبال ایران ست نخست دیدار خود برابر آمریکا را در رقابتهای جهانی لهستان پیروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا از ساعت 15:40 امروز سه شنبه در چارچوب رقابتهای گروهی مسابقات جهانی لهستان دیدار خود را آغاز کردند که در پایان ست نخست این بازی با برتری 25 بر 23 تیم ایران به پایان رسید.

تیم ایران در شروع کار از معروف، قائمی، غفور، موسوی، غلامی، میرزاجانپور و ظریف(لیبرو) در ترکیب اصلی استفاده کرد و آمریکا هم در ارنج اولیه خود اندرسون، تایلور، کریستنسون، دیوید لی، هالت، مگوتوتیا و اریک شوجی(لیبرو) را به کار گرفت.

تیم ایران بازی را خوب شروع کرد و حتی 3 بر یک از حریف پیش افتاد اما یک اشتباه از غفور و پس از آن پافشاری عجیب معروف به استفاده از بازیکن سرعتی در حالی که مدافعان آمریکا پیش روی وی بودند باعث شد تا حریف خود را پیدا کند و با چند دفاع خوب روی تور بتواند از تیم ایران فاصله بگیرد و وقت اول استراحت فنی را 8 بر 6 به سود خود ثبت کند.

بعد از آن بازیکنان ایران بهتر ظاهر شدند و با چند دفاع خود 13 بر 12 از حریف پیشی گرفتند که سرمربی تیم حریف تقاضای تایم اوت کرد و بازی را بازگرداند. آمریکا که در دفاع روی تور خیلی منسجم به نظر می‌رسید در نهایت وقت دوم استراحت فنی را هم 16 بر 15 به سود خود ثبت کرد.

ایران بعد از بازگشت به داخل میدان در امتیاز 17 به آمریکا رسید. یک سرویس خوب از قائمی که دریافت خوبی از سوی حریف نداشت باعث شد ایران در برگشت با اسپک موسوی 20 بر 19 پیش بیفتد. سرویس خوب قائمی ایران را به امتیاز 21 رساند. آمریکایی‌ها با دفاع خوب در امتیاز 22 با ایران برابر شدند. ایران در نهایت این ست را 25 بر 23 به سود خود پایان داد تا با روحیه به استقبال ست دوم برود.

 

کد N480790

وبگردی