آفتاب
کوثری:

عربستان باید به شدت با طرح وهابیون برای نبش قبر پیامبر(ص) برخورد کند

عربستان باید به شدت با طرح وهابیون برای نبش قبر پیامبر(ص) برخورد کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به طرح وهابیون برای نبش قبر پیامبر (ص) و انتقال پیکر ایشان به بقیع، گفت که اگر مسئولین سیاسی عربستان با این مسئله مخالفند باید با چنین مساله‌ای به شدت برخورد کنند.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تفکر وهابیت در اصل یک تفکر انگلیسی صهیونیستی است، گفت: کار اینها ایجاد اختلاف است، معلوم است که مسلمانان جهان نسبت به پیامبر اسلام حساسیت ویژه دارند و به همین دلیل است که آنها دست روی چنین موضوعی می‌گذارند تا با طرح آن اختلاف و دودستگی ایجاد کنند تا این اختلاف موجب تضعیف مسلمانان و تقویت کشورهای شکست خورده مثل آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی شود.

وی افزود: مسلمانان باید در مقابل طرح چنین مسائلی هوشیارانه عمل کنند و هوشمندانه برخورد کنند تا جلوی این توطئه‌های طراحی شده را بگیرند و آنها را خنثی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به شکست‌هایی که آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها داشتند عوامل آنها به دنبال پیاده کردن توطئه‌های دیگری هستند تا هم از شکست آنها بکاهند و هم تشنج دیگری را در منطقه ایجاد کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان باید با این افراد برخورد محکمی کنند تا آنها را سر جای خودشان بنشانند.

انتهای پیام

کد N480229

وبگردی