آفتاب

آغاز کار دفتر مشاورتی حمایت از حقوق اهل قلم

آغاز کار دفتر مشاورتی حمایت از حقوق اهل قلم

دفتر مشاورتی حمایت از حقوق اهل قلم ایران با ریاست سیدعلی آل داوود از امروز (سه‌شنبه، 11 شهریور) در خانه کتاب آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، امور این دفتر بررسی جنبه‌های حقوقی مسائل و مشکلات مربوط به نویسندگان و سایر اصحاب نشر اعم از نویسنده، مترجم، ویراستار و ناشر اعلام شده است.

بنا بر اعلام، جلسه مشاوره حقوقی «دفتر مشاورتی حمایت از حقوق اهل قلم ایران» سه‌شنبه هر هفته از ساعت 8:30 تا 12 در خانه کتاب برگزار می‌شود و کسانی که خواستار مشاوره حقوقی از این دفتر هستند می‌توانند قبل از روز سه‌شنبه برای تعیین وقت با شماره تلفن 66410249 تماس بگیرند.

نشست‌های حقوقی دفتر مشاورتی حمایت از حقوق اهل قلم ایران نیز از مهرماه سال جاری برگزار می‌شود. در این نشست‌ها موضوعاتی همچون تشکیل شعبه ویژه دادگاه مربوط به امور مولفان و ناشران، بررسی قرارداد‌های نشر و گفت‌وگو درباره شابک و مسائل جنبی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این دفتر علاوه بر بررسی جنبه‌های حقوقی مسائل و مشکلات مربوط به نویسندگان و سایر اصحاب نشر اعم از نویسنده، مترجم، ویراستار و ناشر، گاه نشست‌های حقوقی مربوط به نشر کتاب، نشر الکترونیک، کپی رایت، شابک و مسائلی از این قبیل برگزار و از حقوق‌دانان متبحر و آشنا در این زمینه دعوت خواهد شد.

انتهای پیام

کد N480173

وبگردی