آفتاب
آیت‌الله بهشتی در شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری؛

رییس‌جمهور اجازه ندهد برخی وزرا به بهانه اعتدال از مسیر اعتدال خارج شوند

رییس‌جمهور اجازه ندهد برخی وزرا به بهانه اعتدال از مسیر اعتدال خارج شوند

نماینده مردم استان فارس همچنین پیرامون دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری سخن گفت و از مسؤلان فرهنگی خواست برای نگرانی های معظم له و جامعه متمدین جامعه بیش از پیش کوشیده و نگذارند جامعه اسلامی گرفتار اندیشه های فرهنگی غربی که توأم با بی بند و باری و لاابالی‌گری است، شود.

نماینده مردم استان فارس تصریح کرد: رئیس جمهور هماهنگونه که خود در شعارهای انتخاباتی خود فرموده‌اند به تناسب اعتدال حرکت کرده و اجازه ندهند برخی وزیران به بهانه اعتدال از مسیر اعتدال، خارج شوند.

به گزارش ایلنا، آیت الله احمد بهشتی در مجلس خبرگان رهبری، دومین ناطق پیش از دستور در شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری، در سخنان خود به حوادث نیمه شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره و ضمن مسئلت علو درجات برای این شهیدان عزیز، برای دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت کرد.

بهشتی سپس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت با ایشان، دولت محترم را به عمل به منویات رهبری معظم، توصیه کرد و در ادامه، 15 توصیه راهبردی رهبر معظم انقلاب را یاد آور و از دولت و رئیس جمهور محترم خواست این موارد را سرلوحه عملکرد خود قرار دهد و تأکید کرد: رئیس جمهور محترم هماهنگونه که خود در شعارهای انتخاباتی خود فرموده اند به تناسب اعتدال حرکت کرده و اجازه ندهند برخی وزیران به بهانه اعتدال از مسیر اعتدال، خارج شوند.

وی همچنین پیرامون دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری سخن گفت و از مسؤلان فرهنگی خواست برای نگرانی های معظم له و جامعه متمدین جامعه بیش از پیش کوشیده و نگذارند جامعه اسلامی گرفتار اندیشه های فرهنگی غربی که توأم با بی بند و باری و لاابالی‌گری است، شود.

آیت الله بهشتی در پایان به جریانات تروریستی و تکفیری در منطقه اشاره و اقدامات وحشیانه این گروهک های افراطی را به شدت محکوم کرد.

کد N479843

وبگردی