آفتاب
نقدی در نخستین گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج:

حادثه غزه تکرار 17 شهریور انقلاب اسلامی ایران بود

حادثه غزه تکرار 17 شهریور انقلاب اسلامی ایران بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به قتل حدود 500 کودک مظلوم و معصوم در حادثه فلسطین، گفت: این مسئله، مسئله کوچکی نبود، حادثه غزه تکرار 17 شهریور انقلاب اسلامی ایران در ابعاد جهانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نخستین گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج ضمن تبریک پیروزی مقاومت در غزه، گفت: این پیروزی یک بار دیگر درستی نظرات امام (ره) را در برابر چشم ما مجسم کرد.

وی افزود: پیروزی مردمی با دستان خالی بر مجهزترین و پرامکان ترین قدرت های شیطانی در غزه صورت گرفت که شاید هر چند نسل یک بار چنین پدیده ای را به چشم خود دیده باشیم؛ در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پیروزی مردم پابرهنه افغانستان بر ارتش سرخ روسیه، در دو نوبت مقاومت مردم لبنان و در پیروزی مردم غزه دیدیم که اگر با خدا باشی خدا تو را یاری می کند.

نقدی ادامه داد: این پیروزی حجت را برای کسانی که دم از سازش می زنند، تمام کرد و نشان داد پیروزی نهایی، پیروزی مقاومت در برابر ظالمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حل بسیاری از مشکلات و نابسامانی های جامعه در گرو حرکت کل جامعه به سمت آرمان ها آن هم با روح پرنشاط و پرامید است، افزود: اگر موفق شویم که حرکت عظیم جامعه به سمت قله ها را ایجاد کنیم بسیاری از مشکلات خود به خود حل می شود و در کوره گداخته حرکت یک ملت ذوب می شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز آرمان بزرگ ما تحقق تمدن اسلامی است و مهمترین مانع پیش رو، استکبار آمریکا و صهیونیست است.

نقدی ادامه داد: حرکت برای از بین بردن این مانع جدی ترین حرکتی است که باید شکل بگیرد؛ مسئله فلسطین و آزادی بیت المقدس باید مسئله اول جهان اسلام باشد.

وی با اشاره به قتل حدود 500 کودک معصوم در حادثه غزه گفت: این مسئله، مسئله کوچکی نیست، حادثه غزه تکرار 17 شهریور انقلاب اسلامی ایران در ابعاد جهانی بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همان طور که آن حادثه برای ناباورترین و کندذهن ترین افراد که ماهیت رژیم شاه را نمی شناختند، حجت را تمام کرد این حادثه هم پرده از ماهیت آمریکا و صهیونیست ها برداشت و حجت را برای همه تمام کرد.

نقدی با اشاره به اینکه نباید این حادثه بزرگ را رها کنیم خاطرنشان کرد: باید انگیزه برای حضور در صحنه تقویت شده و حرکت بزرگ مجاهدان راشکل دهیم.

 

ادامه دارد...

کد N479787

وبگردی