آفتاب

صاحب مسافرخانه، نوزاد 8 ماهه را غرق کرد

صاحب مسافرخانه، نوزاد 8 ماهه را غرق کرد

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری قاتل نوزاد 8هشت ماهه با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ "محمود قاسمی" در تشریح این خبر گفت: در پی کشف جسد نوزاد هشت ماهه‌ای در کنار رودخانه‌ای در این شهرستان، پیگیری موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی مادر این نوزاد شده و تحقیقات از وی را آغاز کردند.


قاسمی افزود: کارآگاهان آگاهی دریافتند که مادر نوزاد در مسافرخانه‌ای در حال استراحت بوده که بعد از بیدار شدن از خواب متوجه مفقود شدن نوزاد شده و این موضوع را مخفی کرده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی در تحقیقات تکمیلی خود ردپایی از صاحب این مسافرخانه در پرونده بدست آورده و وی را دستگیر کردند، اظهار کرد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شده، ولی با توجه به دلایل و مستندات پلیس به قتل این نوزاد هشت ماهه به علت اینکه وی را مانعی برای ازدواج با مادرش می‌دید، اعتراف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه این قاتل بعد از خواب مادر، نوزاد را برداشته و در داخل رودخانه انداخته بود، افزود: این قاتل سنگدل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام




کد N479542

وبگردی