آفتاب
رییس اتاق اصناف کشور در گفتگو با ایلنا:

چارت سازمانی اتاق اصناف تصویب شد

چارت سازمانی اتاق اصناف تصویب شد

چارت سازمانی اتاق اصناف کشور پس از سالها تصویب شده است.

رییس اتاق اصناف کشور گفت: متاسفانه نبود چارت سازمانی مشکلات زیادی را طی سالهای گذشته برای اصناف به وجود آورده بود و با تدوین و تصویب این چارت امیدواریم مشکلات به حداقل کاهش یابد.

علی فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: اصناف به دلیل نداشتن یک چارت سازمانی مورد سوء استفاده برخی افراد و گروه‌ها قرار می‌گرفت و این مهم سبب شد تا یکی از اولیت‌های اصلی ما در ابتدای کار تهیه و تصویب این چارت سازمانی باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم حال که این چارت تصویب شده است دیگر شاهد مشکلاتی از قبیل سوء استفاده نباشیم و صد البته تلاش دارم مشکلات حاصل از نبود این چارت به مرور زمان کاهش یابد.

رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به این مهم که قرار است طبق قانون و برنامه حرکت کنیم، اظهارداشت: پیش از انتخابات نیز گفته بودم تلاش دارم اصناف را به طور صحیح به مسیر اصلی بازگردانم و با توجه به اینکه تا کنون اقداماتی در راستای اصلاح انجام داده‌ایم باید بگویم تا رسیدن به نقطه مطلوب در اصناف کشور، فاصله بسیار است.

وی ادامه داد: اتاق متشکل از یک مجموعه بزرگ است و باید این مجبوعه را به خوبی مدیریت کرد چراکه نقش بسیار مهمی در اقتصاد و صد البته در اشتغال کشور دارد.

وی در ادامه به حضور استاتید برجسته دانشگاهی در جلسات و شورای مشورت اشاره کرد و گفت: امروز کار‌شناسان ارشد اقتصاد کشور در خصوص نحوه حرکت اصناف نقش کلیدی دارند و من در بسیاری از موارد از آنان مشورت می‌گیرم چرا که حضور آنان موجب می‌شود کار‌ها به طور اساسی پیش رود و من معتقد هستم که با کمک آنان می‌توانیم به هدف اصلی خود دست یابیم.

کد N479381

وبگردی