آفتاب

نماینده آشوریان: ایران اسلامی با ثبات ترین کشور برای تمام ادیان الهی است

نماینده آشوریان: ایران اسلامی با ثبات ترین کشور برای تمام ادیان الهی است

ارومیه - ایرنا - نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نگاه ویژه به حقوق اقلیتهای دینی دارد و ایران اسلامی با ثبات ترین کشور برای تمام ادیان الهی است.

ˈیوناتن بت کلیاˈ دوشنبه شب در جمع اقلیتهای مذهبی ارومیه افزود: در زمانی که استکبار جهانی با تربیت گروههای تکفیری و قتل عام زنان و کودکان بی گناه، به مسلمان و مسیحی رحم نمی کرد؛ جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری بود که به حمایت از اقلیتهای مذهبی پرداخت.

وی اظهار کرد: وقتی اقوام مختلف در آتش کینه، نفرت و وحشیگری گروهکهای تکفیری در عراق و سوریه می سوختند تمام دروازه های کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر به روی اقلیتهای مذهبی بسته و فقط آغوش باز ایران پذیرای بی پناهان شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: قدرتهایی چون آمریکا و همتایانش بارها ایران را به نقض حقوق اقلیتهای دینی متهم و در مجامع بین المللی علیه آن قطعنامه صادر کرده اند ولی در قتل عام مسیحیان و کودکان و زنان در سوریه و عراق و غزه، دم برنیاوردند.

بت کلیا افزود: دیپلماسی توانمند ایران توانست غرور کذایی قدرتهای سلطه را درهم شکسته و راهی مناسب برای رهایی مظلومان بگشاید.

وی گفت: بدون تردید ایران با ثبات ترین کشور منطقه برای ادیان ابراهیمی است و کسانی که ایران را متهم به نقض حقوق بشر می کنند بدون تردید با ترقی ایران اسلامی مخالف هستند و تحمل محبوبیت چنین کشوری را ندارند.

8135/581/ 684
کد N479193

وبگردی