آفتاب

روزنامه ایران در یک نگاه

روزنامه ایران در یک نگاه

تهران – ایرنا – روزنامه ایران در شماره امروز سه شنبه اظهارات رییس جمهوری در اجلاس روز جهانی مسجد با عنوان «نمی توان درهای دنیا را به روی جوانان بست» را برجسته ساخته و در ادامه با انتشار عکسی از مراحل درمان کودکان سوخته شده در مدرسه شین آباد، تیتر «امید به شین آباد بازگشت» را برگزیده است.

به گزارش ایرنا، در بخشی از این خبر به نقل از رییس جمهوری آمده است: مسیر ما، مسیر اعتدال است، زیرا ما نه افراط راست و نه افراط چپ هستیم، بلکه امت وسط و نمونه هستیم ابزارهای ارتباطی جدید هم نقاط مثبت دارد و هم نقاط منفی، اینترنت، امروز رابط ما با دنیای علم است، کسی که اینترنت نداند و استفاده نکند، نه تنها او را عالم نمی خوانند، حتی دانشجو هم نمی خوانند. مگر می شود ابزارهای نوین را در دنیای امروز کنار بگذاریم؟.

این خبر به نقل از رییس جمهوری می افزاید: مسجد بار بزرگ حرکت و نهضت اسلام را به دوش کشید تا انقلاب به پیروزی برسد. اگر روحانیت و امام و رهبری معظم و فریاد روحانیت شیعه و سنی و مقاومت نبود، امروز غزه همانند سرو سربلند و شاداب در برابر اشغالگران نبود. در مسجد برای فقیر و غنی، این جناح و آن جناح، این حزب و آن حزب باز است و هیچ وقت نمی پرسیم متعلق به کدام جناح، محله یا حزب هستید.

«محکومیت مقام سابق دولتی به حبس و جریمه»، «آغاز دور دوم مذاکرات هسته ای ایران و غرب»، «رکورد غرورآفرین ایران در اهدای عضو»، «مقایسه والیبال با بسکتبال اشتباه است» و «داعش در اینترنت جولان می دهد»، «انتقاد هاشمی رفسنجانی از تحریم های جدید امریکا» از دیگر عناوین برجسته این شماره روزنامه ایران است.

شبس (2) 1346 **
کد N479086

وبگردی