آفتاب
بادامچیان:

رمز ماندگاری و استقلال جمهوری اسلامی ایران، تبعیت محض از رهبری است

رمز ماندگاری و استقلال جمهوری اسلامی ایران، تبعیت محض از رهبری است

گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران با حضور آقای نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی برگزار گردید.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، اسدالله بادامچیان،با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و اشاره به تحولات منطقه در ماههای اخیر اظهار داشت: مصیبتهای فراوانی در 50 روز اخیر بر سر مردم غزه آمد اما پذیرش شروط جهاد اسلامی و حماس از سوی رژیم منحوس صهیونیستی این باور را در ما زنده می کند که مقاومت با برنامه چگونه میتواند اینگونه پیروزی را به ملتهای مسلمان ارزانی دارد.

این سرزمین کوچک با تعداد حدود یک میلیون پانصد هزار نفر آنچنان بلایی بر سر اسرائیل تا دندان مسلح و پشتیبانی شده توسط استکبار آورد که همه جهانیان پیروزی مردم غزه را فریاد زدند.

بادامچیان در ادامه با توجه به گذشت یکسال از شروع به کار دولت یازدهم اظهار داشت: باید به این دولت کریمه خسته نباشید گفت،زیرا در یکسال گذشته جهت آنچه مد نظر مقام معظم رهبری است تلاش فراوانی را انجام داده اند. باید توجه داشت دولتهای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران با دولتهای غیر اسلامی متفاوت است.

در کشورهای غیر اسلامی دولتها دست آویز مسائل پشت پرده بزرگان خود هستند و جوابگو به ملت نیستند اما در دولتی که در نظام اسلامی شکل میگیرد باید در مقابل خدا،ولی فقیه و ملت پاسخگوی اعمال خود باشند.

دولت وقتی تنفیذ ولایت فقیه را از دستان مبارک معظم له دریافت می کند و در برابر نمایندگان ملت سوگند یاد می کند باید بداند که از همان زمان به بعد مورد حمایت اقلیت و اکثریت در کشور قرار می گیرد و از همه مهمتر پشتیبان آن ،نایب امام زمان،ولی فقیه عادل و عاقل می باشد.

اگر در این مسیر مسئولین دولتی برای رضای خدا قدم بردارند ،اعملشان خیر است و خداوند متعال به آنها امداد می رساند .

ما در کشوری زندگی می کنیم که نایب امام زمان(عج) رهبر و پیشرو آنست ،شخصیتی که همه دنیا به او اعتقاد دارند و حتی در روزهای اخیر نیز رئیس جمهور اسرائیل در جنگ غزه به آن اشاره داشت.

دولتی که مورد عنایت رهبر عظیم الشان انقلاب است باید شکرانه این نعمت را بجای بیاورد و آنچه مد نظر معظم له می باشد را در کارهای اجرایی کشور مورد تاکید قرار دهد.

این فرصت عظیم ،فرصتی است که مسئولین ما باید از آن استفاده نمایند زیرا حمایت نایب امام زمان(عج) همان حمایت حضرت ولی عصر(عج) است.

اگر کسی این نعمت را شکر نگذارد به سرنوشت دولتهایی مانند دولت بازرگان و بنی صدر و .... مبتلا خواهد شد.

دولتمردان ما باید بدانند مردم کشور ما هیچ کس را بر ولی فقیه ترجیح نخواهند داد حتی اگر از لحاظ فقهی نیز دارای درجات بالایی باشد.

استمرار و عزت و استقلال جمهوری اسلامی ایران در گرو اعتقاد به رهبری است.

اگر ولی فقیه فتنه را محکوم می کند،استفاده از افرادی که به نوعی در آن دخیل بوده اند ،قرار گرفتن در مقابل رهبری است.این مسائلی است که دولت محترم باید برای سال دوم فعالیتش مورد نظر قرار دهد.

مجلس محترم شورای اسلامی به وزیر علوم به دلیل اشتباهات پیش آمده و استفاده از افرادی که مورد تائید نیستند رای اعتماد نداد،رئیس جمهور محترم باید فردی را برای این نهاد تاثیر گذار در جامعه انتخاب کند که دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکند.

سال گذشته سال پر چالشی برای دولت محترم بود، مسائل منطقه در یمن،اوکراین،مسلمانان آفریقای مرکزی و داعش در سوریه از یکطرف و مطرح نمودن مسائلی مانند سازش با آمریکا از طرف دیگر مسائلی بود که این دولت در سال گذشته با آنها دست به گریبان بود.

خیلی ها تصور میکردند که دیدگاه دولت در سازش با امریکاست ،اما در روزهای اخیر شاهد هستیم که در کنار مذاکره،چگونه در برابر زیاده خواهی آنان با قدرت ایستادگی می نمایند..این مواضع همان مواضع برخواسته از نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران است.

باید مراقب سهم خواهی استکبار بود،تیم مذاکره کننده در سال آینده که سال بسیار سرنوشت سازی برای کشور و حتی برای آمریکا نیزاست ،باید مراقب باشد. زیرا کشور آمریکا با چالش انتخابات پیش روست و این مذاکرات می تواند تاثیر مستقیم در این انتخابات داشته باشد.دولت ما هم راضی به اعمال تحریم بیشتر و در ادامه فشار بر مردم جامعه نیست.

اما باید توجه کرد زیرا با چشم خود دیدیم که یک مقاومت اصولی در روزهای اخیر توسط مردم غزه چه بر سر اسرائیل و اربابانش آورد.

طبعا در سال اول نباید انتظار معجزه از دولت داشت،اما سال آینده بسیار مهم است زیرا،اگر در سال دوم انسجام درونی دولت حفظ گردد و ضعفها به حداقل برسد میتوان انتظار داشت که موفقیت نصیب دولت یازدهم گردد. سال دوم باید سال تبعیت محض از رهبری باشد و این زمینه ای است که در سالهای سوم و چهارم موفقیت نصیب دولت گردد،اما اگر فرصت سال دوم از دست برود ،سال سوم و چهارم بازگشت به همان دوسال قبلی است.

دولت بر اساس فرمایشات رهبری ،دولت همه است و نباید در بحثهای جناحی داخل شود . نیروهای مخلص و توانمند از هر جناحی باید شناسایی شوند و در راس امور قرار گیرند.دولت محترم باید خود را امانتدار مردم،شهدا و خداوند بداند.

وی در ادامه توجه دولت را به سعه صدر در برابر برخی منتقدین جلب کرد و اظهار داشت:دولت باید در برابر انتقادات سعه صدر داشته باشد و موضع گیری احساسی ننماید.

البته باید این نکته را توجه داشت که انتقادها هم با رعایت تمام موازین صورت پذیرد . باید مردم در کشور ما بدانند که انتقاد در حکومت اسلامی با حاکم است ،زیرا در کشورهای غیر اسلامی انتقاد برای منافع شخصی است اما در حکومت اسلامی انتقاد برای رضای خدا و اهتمام امور مسلمین صورت می پذیرد. یکی از مهمترین مشکلات در کشور ما اینست که برخی منتقدین با دید نظامهای غربزده نگاه می کنند اما این نظام الهی است و باید طبق موازین انتقادات انجام شود.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی در ادامه افزود:مسئله اقتصاد نیز از مسائلی است که دولت محترم باید با توجه به منویات رهبری راه را انتخاب نماید.رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماههای اخیر بارها در مورد اقتصاد بیاناتی داشته اند و راهکارهایی مانند اقتصاد مقاومتی را ارائه دادند. اگر دولت حساب شده عمل کند و به این بیانات اهتمام ورزد میتواند موفقیت اقتصادی را کسب نماید.

سپردن مواردی که توسط بخش خصوصی در زمینه اقتصاد میتواند مثمر ثمر واقع گردد باید به دست مردم سپرده شود.

اقتصادی که بصورت اداری و دولتی بخواهد پیش برود هیچگاه موفق نخواهد شد.دولت باید با کمک مردم به سمتی برود که مد نظر مقام معظم رهبری است که بنده امیدوارم با حرکات مثبتی که از دولت محترم مشاهده شده است بتوانیم به این مهم نیز نائل آییم.

انتهای پیام

کد N478588

وبگردی