آفتاب

تحقیقات در رابطه با حادثه زندان شهرکرد ادامه دارد

تحقیقات در رابطه با حادثه زندان شهرکرد ادامه دارد

... سخنگوی دستگاه قضا گفت که تحقیقات در رابطه با آتش‌سوزی زندان شهرکرد هنوز به پایان نرسیده و این موضوع در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در ادامه شصت و هشتمین نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در موردحادثه در زندان شهرکرد گفت: پرونده‌ای در رابطه با این موضوع تشکیل شد، اما به اتمام نرسیده است؛ زیرا تعدادی در این حادثه کشته شده‌اند و برای رسیدگی به این موضوع پرونده‌ مطرح است. لذا این پرونده در مرحله‌ رسیدگی قرار دارد.

وی ادامه داد: توضیحات مفصلی در این باره ارائه شد و شکی در این نیست که آتش سوزی عمدی بوده است، اما این که در چه شرایطی و چگونه بوده است در حال بررسی است و هنوز تحقیقات به پایان نرسیده است.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرونده‌ مهدی هاشمی اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعاتی که دارم دادگاه این فرد هنوز تمام نشده و ادامه دارد. دادگاه در مرحله تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات وکیل مدافع و متهم است و امروز نیز هفتمین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد.

خبرنگاری سوال خود را اینگونه مطرح کرد که پرونده‌ مدیر سابق ستاد سوخت به کجا رسید که محسنی اژه‌ای در پاسخ گفت: کیفرخواست در رابطه با این پرونده صادر نشده و تحقیقات ادامه دارد. طبق آخرین اطلاعات تا 2-3 روز گذشته 2 نفر در رابطه با این پرونده بازداشت بودند، اما الان را نمی دانم.

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد این که متهم پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده که شرکتی به بابک زنجانی واگذار نشده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ تصریح کرد: من در ریز جزییات هر پرونده‌ای نیستم و اگر اطلاعاتی هم داشتم نمی‌توانستم آن را بیان کنم. در واقع ایشان به دادسرا احضار شدند و پرونده در حال بررسی است و امیدواریم زودتر به این پرونده رسیدگی و حکم مربوط به آن صادر شود.

ادامه دارد ...

کد N478515

وبگردی