آفتاب

هلاکت 23 تروریست گروهک داعش در عراق

هلاکت 23 تروریست گروهک داعش در عراق

تهران - ایرنا - اداره مبارزه با تروریسم عراق روز دوشنبه اعلام کرد: نیروهای عراقی 23 تروریست داعشی را که تابعیت چچنی داشتند در منطقه ˈسلیمان بیکˈ واقع در شهر تکریت به هلاکت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری ˈالیوم الثامنˈ، یک منبع آگاه در اداره مبارزه با تروریسم عراق، گفت: نیروهای این اداره صبح امروز یک عملیات موفق در منطقه ˈسلیمان بیکˈ از توابع شهرستان ˈطوز خورماتوˈ در شرق تکریت انجام دادند و موفق شدند 23 عنصر گروهک تروریستی - تکفیری داعش را که تابعیت چچنی داشتند، به هلاکت برساند.

نیروهای مردمی و ارتش عراق روز یکشنبه موفق شدند منطقه سلیمان بیک را به طور کامل از لوث وجود گروهک تروریستی داعش پاکسازی کنند.

گروهک تروریستی تکفیری - داعش از چند ماه پیش به کشور عراق حمله کرده و برخی مناطق این کشور را به اشغال خود درآورده است.

این گروهک تروریستی طی این مدت مرتکب جنایت های زیادی در حق گروه های مختلف عراقی و از جمله شیعیان، ترکمن ها و حتی سنی ها و کردها شده و باعث آواره و کشته شدن هزاران نفر شده است.

این گروهک تروریستی برای جذب هوادار، خود را حامی اهل سنت معرفی می کند و این در حالی است که الازهر پیوستن به این گروه را ممنوع و تاکید کرده است که این گروه هیچ گونه ارتباطی با دین اسلام ندارد.

شمار زیادی از اهل سنت عراق نیز که به حقیقت این گروه تروریستی پی برده اند، با اعلام برائت از داعش، مشغول جنگیدن با آن هستند.

خاورم **2041**7074**1275
کد N478370

وبگردی