آفتاب

پایان فیلم‌برداری «وروجک‌ها» در تهران + اولین عکس‌ها

پایان فیلم‌برداری «وروجک‌ها» در تهران + اولین عکس‌ها

فیلم‌برداری فیلم سینمایی «وروجک‌ها» به کارگردانی فرزاد اژدری در تهران به پایان رسید.

به گزارش بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «وروجک‌ها» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی مهدی احمدی، برای حضور در جشنواره بیست و هشتم فیلم کودک اصفهان آماده می‌شود.

«وروجک‌ها» یک فیلم سینمایی با موضوع کودک است که داستان آن درباره‌ی خواهر و برادری به نام‌های ساینا و سیناست که پدر و مادرشان را با رفتارهای ناشایست و نادرست به ستوه آورده‌اند. یک روز صبح که آن‌ها از خواب بیدار می‌شوند، متوجه می‌شوند که پدر و مادرشان ناپدید شده‌اند. ساینا و سینا قدم در راهی می‌گذارند که مشکلات عجیب و غریبی انتظارشان را می‌کشد.

این فیلم 18 مردادماه جلوی دوربین رفت و فیلمبرداری آن هفتم شهریور در لوکیشن مرکز توانبخشی عمل، به پایان رسید.

علیرضا خمسه، سیما تیرانداز، طوفان مهردادیان و... بازیگران بزرگسال این فیلم هستند و ساینا اژدری، کیمیا حسینی، ایلیا مجیدی، آرتین پشنگ، روژان تقی‌زاده، عسل مردی، امیرعلی خانی، آرش ادیبی و... هم به به عنوان بازیگران کودک این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

سازندگان «وروجک‌ها» معتقدند که این فیلم با توجه به قصه‌ی فانتزی، شاد و جذابش، در جشنواره فیلم کودک و نوجوان و در اکران عمومی با اقبال مخاطب روبرو خواهد شد.

«عملیات مهدکودک» فیلم قبلی فرزاد اژدری است که آن هم در ژانر کودک ساخته شده بود اما هنوز اکران نشده است.

عوامل «وروجک‌ها» عبارتند از: تهیه‌کننده: مهدی احمدی، نویسنده و کارگردان: فرزاد اژدری، مدیر تولید: جعفر گودرزی، مشاور فیلنامه: مجید رضابالا، مدیر فیلم‌برداری: مجتبی رحیمی، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح چهره‌پردازی: حسین یزدی، صداگذاری و تدوین: حامد رضی، صدابردار: بهروز عابدینی، جلوه‌های ویژه: امیر سحرخیز، آهنگساز: امیرسعید امیر‌اصلانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مجتبی طاهرخانی، منشی صحنه: مریم باجی، مدیر تدارکات: عباس خدادادی، عکاس و تصویربردار پشت‌صحنه: مهدی حیدری، شاعر: ساغر مختاری، دستیار اول فیلم‌بردار: فرهاد خمسه، نورپرداز: علیرضا رحیمی، دستیار دوم کارگردان: محسن عذیری، بازیگردان بازیگران کودک: الهام مشتاقی، دستیار تدارکات: علی بیگلری، دستیار صحنه و لباس: مریم غفرانی، چهره‌پردازان: سایه غلامی و پرهام کاکویی، دستیار صدا: محسن نانکلی مسوول دوربین: آرش موسوی، گروه فیلم‌برداری: حامد موسوی و داوود رهنما، گروه صحنه و لباس: ایمان نعیم‌آبادی و عرفان گودرزی، پذیرایی: حسین ثنایی‌فر.

فیلم سینمایی «وروجک‌ها»

فیلم سینمایی «وروجک‌ها»

انتهای پیام

کد N478143

وبگردی