آفتاب

رسانه های اسپانیا: بنزین تیم ملی بسکتبال ایران زود تمام می شود

رسانه های اسپانیا: بنزین تیم ملی بسکتبال ایران زود تمام می شود

مادرید - ایرنا - رسانه های اسپانیا با بازتاب شکست دیشب تیم ملی بسکتبال ایران درجام جهانی 2014 مقابل برزیل نوشتند: بنزین تیم ملی ایران در این مسابقات زود تمام می شود.

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران یکشنبه شب در دومین مسابقه خود در جام جهانی 2014 مقابل برزیل با نتیجه 79 بر 50 مغلوب شد.این تیم پیش از این برابر میزبان این رقابت ها نیز 90بر60 بازی را واگذار کرده بود.

روزنامه های ورزشیˈمارکاˈوˈموندو دپورتیووˈ افزون بر خبرگزاری ˈافه ˈ در خبری مشترک درباره این بازی نوشتند:برزیل به غیر از 12 دقیقه نخست،هیچ مشکلی برای بردن ایران نداشت.

این رسانه هاادامه دادند:برزیل در آغاز بازی خواب آلود به میدان رفت و تیم ایران در نشانه دیگری از شور و تلاش از این فرصت استفاده کرد تا در دقیقه پنج بازی 13بر 5 پیشگام شود و موفق شد که حتی کوارتر نخست را نتیجه 18 بر 17 به اتمام برساند.

رسانه های مذکور افزودند:پس از آن ، برزیل کنترل بازی را در دست گرفت و تنها باخط دفاعی خود که کار خاصی هم انجام نداد توانست برتیم ایران که محدودیت های بسیاری در بازی خود دارد غلبه کند.

روزنامه ورزشیˈآسˈ نیز با برجسته نمودن اینکه تیم آسیایی فقط یک کوارتر در مقابل تیم آمریکای جنوبی دوام آورد، نوشت :بنزین ایران در مسابقات ، زود تمام می شود.

آس افزود: ایران در آغاز بازی امیدواری می دهد اما فوری به پایان می رسد .در مقابل اسپانیا ، تقریبا کوارتر نخست را دوام آورد و در مقابل برزیل ، ˈکامرانیˈ وˈ جمشیدیˈ بودند که تیم را در کوارتر اول بالا کشیدند.

نشریه مذکور خاطرنشان کرد :ما می توانستیم از نخستین نتیجه غافلگیرانه در گرانادا صحبت کنیم اما مخزن سوخت شاگردان ˈبچیروویچˈ در کوارتر دوم خالی شد و این بار برزیل بود که پدال گاز را فشار داد.

روزنامه آ ب ث نیز در گزارشی نوشت:برزیل در مقابل ایران به دومین پیروزی خود درجام جهانی دست یافت واکنون در دوئل دوشنبه شب خود منتظراسپانیا است تا که معلوم شود چه تیمی در صدر جدول گروه آ قرار خواهد داشت.

آ ب ث افزود:درحالی که ایران،کوارترنخست را با برتری به پایان رساندو ورزشگاه گرانادا، پرتاب های موفق آسیایی ها را با فریاد شادی جشن می گرفت ، برزیل منتظرزمان واکنش خود بود وازکوارتر دوم شروع به غلبه برایران کردوبا اندیشیدن به بازی با اسپانیا و با توجه به نتیجه ای که در دست داشت ، بازیکنان خود را خسته نکرد.

نشریه اسپانیایی ادامه داد:ایرانی ها نیزنظربه آینده داشتندودراین دیدارˈ حدادیˈ و کامرانی که در بازی با اسپانیا خوب بودند ، اینبار خاموش شدند و این امر بازی آسیایی ها را خدشه دار کرد .

اروپام *1*491**1590
کد N478082

وبگردی