آفتاب

کاراته کاهای ماکائو در رشت اردو زدند

کاراته کاهای ماکائو در رشت اردو زدند

رشت - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان گیلان گفت: اردوی تیم ملی کاراته ماکائو که خود را برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی آماده می کند، در رشت برپا شده است.

ˈحبیب یزدانیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این اردو 6 ملی پوش کاراته از کشور ماکائو حضور دارند که سه ورزشکار در بخش آقایان و سه ورزشکار نیز در بخش بانوان هستند.

وی اظهار کرد: همچنین سر مربیگری تیم ملی ماکائو بر عهده ˈرضا رشیدنیا ˈاست و کاراته کاران حاضر در این اردو زیر نظر این مربی تمرین می کنند.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی کاراته ماکائو به مدت 10 روز در محل آکادمی کاراته گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه دارد.

دبیر هیات کاراته استان گیلان خاطر نشان کرد: در صورت مهیا بودن شرایط، تیم ملی کاراته ماکائو در مدت برپایی اردوی آمادگی خود، یک دیدار دوستانه با تیم کاراته منتخب استان گیلان برگزار خواهد کرد.

ماکائو شبه جزیره ای در دریای جنوبی چین است که تا چند سال پیش مستعمره پرتغال بود ولی اکنون بخشی از خاک جمهوری خلق چین به شمار می رود.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی از 25 شهریور تا 12 مهر در اینچئون کره جنوبی برگزار می شود و در مجموع 15 هزار ورزشکار در 36 رشته و در قالب 439 ماده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

7285/604/ 2025
کد N477968

وبگردی