آفتاب

نماینده مجلس: تحریم های جدید علیه ایران یک مانور تبلیغاتی است

نماینده مجلس: تحریم های جدید علیه ایران یک مانور تبلیغاتی است

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های جدید آمریکا، نشانه عصبانیت غربی ها و رژیم صهیونیستی از پیروزی مقاومت در غزه است و تنها یک مانور تبلیغاتی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعابد فتاحیˈ شامگاه روز یکشنبه در دیدار با برخی از اقشار مختلف مردم و مسوولان آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی افزود: عهدشکنی آمریکا و غرب، قدمتی دیرینه دارد و تحریم های جدید آنها مساله تازه ای نیست.

وی یادآور شد: آنها مجبور به تسلیم در برابر ایران هستند و حقانیت ایران واقعیتی است که باید قبول کنند.

وی اظهار کرد: منزوی کردن و به حاشیه راندن ایران از اهداف اصلی تحریم های آمریکا و همفکرانش است که در این سیاست موفقیتی برای غرب متصور نیست.

این نمایند مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران 35 سال است انواع تحریم ها را تجربه می کند و در سایه تحریم ها توانسته در عرصه های مختلف بین المللی مقام های شاخصی کسب کند.

فتاحی اضافه کرد: هر اندازه تحریم ها شدیدتر می شود به همان اندازه فکر ایرانی با سرعت بیشتری حرکت کرده و به قله های موفقیت می رسد چنانکه نگاهی به کارنامه علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مشخص می سازد به رغم همه تهدیدها ایران در عرصه علمی با تلاش دانشمندان از خیلی کشورهای پرسابقه سبقت گرفته است.

وی گفت: تاثیرگذاری ایران در منطقه و نقش موثر در پایان دادن به مناقشات و به ویژه حمایت قاطعانه از فلسطین حامیان رژیم صهیونیستی را دل آزرده کرد و می توان گفت یکی از دلایل اعمال تحریم های جدید پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت اضافه کرد: آمریکا حامی بزرگ رژیم صهیونیستی و تامین کننده سلاح های او، برای به حاشیه راندن ایران اسلامی و حفظ امنیت رژیم صهیونیستی ترفند قدیمی خود را بار دیگر تکرار کرده است غافل از اینکه جمهوری اسلامی در گذر از تحریم ها همواره موفق بوده است.

بر اساس بیانیه ای که در سایت وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفته است هشت شخصیت به همراه 20 شرکت و موسسه مالی از جمله شش نفتکش در لیست جدید تحریم ها قرار گرفته اند.

8135/581
کد N477688

وبگردی