آفتاب

مهدوی: دنبال بازی خوب مقابل آمریکا هستیم

مهدوی: دنبال بازی خوب مقابل آمریکا هستیم

پاسور دوم تیم ملی از تصمیم ملی‌پوشان ایران برای ارائه بازی خوب مقابل آمریکا خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدوی مهدوی در مورد اولین پیروزی در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت:" ما همیشه مقابل ایتالیا انگیزه داریم. با این برد هم ثابت کردیم ایران همیشه حرف برای گفتن دارد. انگیزه خیلی زیادی داشتیم. همیشه بازی‌های ایران و ایتالیا قشنگ می‌شود. به خاطر کری که بازیکنان 2 تیم با هم دارند، می خواستیم این بازی را ببریم چرا که بازی رده‌بندی لیگ جهانی را  باخته بودیم ولی انگیزه زیاد باعث برد شد."

وی افزود:" اگر بچه ها از اول سال تا به حال تحت فشار نبودند، بهتر بازی می‌کردند. ما هنوز خسته‌ایم و شادابی اول سال را نداریم با این حال سعی می‌کنیم با همین شرایط بازی بعدی را  بهتر بازی کنیم."

پاسور تیم ملی کشورمان تصریح کرد: "در ست سوم دو، سه پوئن عقب بودیم که  با 2 تعویض خوب کواچ مساوی کردیم و بعد هم به بازی برگشتیم."

مهدوی دلیل بازی منطقی تیم ملی را تجربه زیاد بازیکنان دانست و خاطرنشان کرد:" به خاطر تجربه بازی در لیگ جهانی و بازی‌های تدارکاتی خوب کم کم داریم به روز می‌شویم. سال‌های قبل ما بازی نمی‌کردیم و مقابل تیم‌های بزرگ قرار می‌گرفتیم. حالا هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتر داشته باشیم، مطمئن باشید با آرامش بیشتر و راحت‌تر بازی می‌کنیم. همه این بازی‌ها تجربه است و امیدوارم  تجربه خوبی از بازی با ایتالیا برای بازی دوشنبه مقابل امریکا به دست بیاوریم. بازی با امریکا خیلی سخت است. امیدوارم جلوی امریکا قهرمان لیگ جهانی و بهترین تیم دنیا بازی خوبی انجام دهیم."
کد N477508

وبگردی