آفتاب
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اعلام کرد

کمک حوزه به کیفیت بخشی فعالیت‌های آموزش و پرورش

کمک حوزه به کیفیت بخشی فعالیت‌های آموزش و پرورش

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به وجود 700 مدرسه «امین» در سراسر کشور گفت: حوزه تلاش می‌کند به کیفیت‌بخشی فعالیتهای آموزش و پرورش کمک کند.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با حضور در ساختمان شهید رجایی ضمن دیدار با وزیر آموزش و پرورش، با بیان این‌که حوزه و آموزش‌و پرورش نتواسته‌اند از تمام ظرفیتهای حوزه استفاده کنند، اظهار کرد: باید کارگروهی تعیین شود تا بتوانیم ظرفیت و توانمندیهای هر دو نهاد را احصا و اجرایی کنیم.

وی افزود: هرچه به سمت اجرایی شدن بندهای تفاهم نامه حوزه علمیه و آموزش و پرورش پیش می‌رویم گشایش‌های خوبی را شاهد هستیم.

مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به تفاهم نامه میان آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه تاکید کرد: با سرمایه‌گذاری بر روی بندهای مختلف این تفاهم نامه می‌توانیم فضای جدیدی از فعالیتها را در پیش روی آموزش و پرورش باز کنیم.

وی با بیان این‌که باید در انجام فعالیتها نتیجه‌گرا باشیم، تصریح کرد: باید با تمام توان تلاش کنیم تا این تفاهم‌نامه عملیاتی شود.

حسینی بوشهری آسیب شناسی مدارس «امین» را امری ضروری خواند و افزود: دغدغه‌های حوزه در امور تربیتی از جمله مواردی است که با آموزش مربیان تربیتی محقق می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور همکاری و همراهی نهادها را شرط موفقیت برنامه‌های حوزه درآموزش و پرورش اعلام کرد و ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌های هردو نهاد استفاده کرد تا پس از ارزیابی و اصلاح روش‌ها کار به صورت جدی‌تر ادامه یابد.

انتهای پیام

کد N477437

وبگردی