آفتاب

اسداللهی: تخریب دولت برای کشور پرهزینه است

اسداللهی: تخریب دولت برای کشور پرهزینه است

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس به دولت توصیه کرد گاهی در مقابل نقدهایی که از دایره انصاف خارج می‌شود و هزینه‌های کشور را بالا می‌برد، کوتاه بیاید.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس به دولت توصیه کرد گاهی در مقابل نقدهایی که از دایره انصاف خارج می‌شود و هزینه‌های کشور را بالا می‌برد، کوتاه بیاید.

غلامرضا اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: گاهی در کشور به خاطر برخی اختلاف‌نظرها در مورد موضوعی جنجال صورت می‌گیرد و برای کشور هزینه بالایی درست می‌شود.

وی افزود: اگر نقدی به عملکردها وجود داشته باشد که هست، می‌توان آن را در فضای کارشناسی و آرام ارائه کرد که در چنین شرایطی دولت هم باید از این نقدها استفاده کند اما گاهی نقد از دایره انصاف خارج می‌شود و حالت تخریب به خود می‌گیرد که این برای کشور پرهزینه خواهد بود و به نفع نظام نیست بلکه به نفع دشمنان نظام است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مشی دولت تا به حال مشی مدارا بوده و ممکن است در یکی دو مورد هم رییس‌جمهور از کوره در رفته باشد اما برخی هجمه‌هایی که بعضا به دولت می‌شود و حالت تخریب به خود می‌گیرد برای کشور هزینه‌ساز است.

اسداللهی با بیان اینکه وجود اختلا‌ف‌نظر و دیدگاه طبیعی است، ادامه داد: اگر نقدها در جای خود مطرح شود باعث رشد و بالندگی خواهد شد اما متاسفانه بعضا دشمن از برخی اختلاف‌نظرها سوء استفاده می‌کند و کسانی که اختلاف دیدگاهی دارند در بیان مطالب‌شان از دایره انصاف خارج می‌شوند که در این شرایط هزینه‌ها بالا می‌رود و می‌شود دولت به عنوان سکان‌دار کشور و دلسوز مردم گاهی در مقابل این مسائل کوتاه بیاید.

وی با بیان اینکه مردم داور خوبی برای ارزیابی عملکردها هستند، ادامه داد: نوعا نظر مردم در قضاوت‌هایشان توام با انصاف است لذا گذشت زمان و واگذاری به وجدان عمومی خیلی از مسائل را حل می‌کند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: اگر به همین نحو ادامه یابد که یک عده تخریب کنند و دولت هم موضع بگیرد هزینه‌های کشور بالا می‌رود که این به نفع نظام نیست و از سوی دیگر وقتی که باید برای برنامه‌ریزی و حل مشکل مردم صرف شود خواه یا ناخواه هدر می‌شود و به سمت مسائل حاشیه‌ای می‌رود.

انتهای پیام

کد N477389

وبگردی